Rengøringsvanvid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

896 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. juni 2012

Janni-Martina-vb

Jeg vil bare gøre rent hele tiden!!!

I min graviditet har jeg ikke haft hang til bananer,kaffe,chokolade,jordbær,agurk eller andre sjove ting.

Jeg har tilgengæld haft rengøringsvanvid, og har det stadigvæk. Det er vist mest duften af diverse rengøringsmidler der starter det, men her bliver gjort hovedrengøring 2 gange om ugen, og det er inlk. rengøring af køleskab, afkalkning a brusebad, rensning af ovn osv.

Det er da super lækkert med et rent hjem, men min mand er ved at være lidt træt af det nu, da jeg får større og større trang til at gøre mere rent (oftere) men kan lave mindre og mindre. Så han ender med at skulle gøre arbejdet færdigt, og servicere mig om aftenen på grund af store smerter i lænden.

Jeg tror han glæder sig til jeg har født og vanviddet stopper, og når det almindelige niveau igen :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2012

babytrunte-vb

Ellers skal du da være hjertelig velkommen hos mig. Min søde datter er begyndt at kravle, så nu skal der gøres nogle ting, så hun ikke lige får fat i toiletrensen, ellers ledningerne under sofaen. Det betyder så der er et stort behov for hovedrengøring som jeg i øjeblikket simpelthen er for træt til, da hun også er ved at få tænder. Hvilket betyder hun ikke sover og ikke spiser. Så hovedrengøring, som burde være 1. proritet er dykket godt ned ad listen...

Men en sjov ting du er besat af.. i min graviditet var det mælk og mælkeprodukter, og helst ikke andet... så tabte mig 5 kg i løbet af ingen tid.

Anmeld

26. juni 2012

Polyp-vb

jeg er ikke hjemme mellem 8 og 15 for tiden, så du må gerne få nøglen...jeg bor i Gentofte ;-) 

Anmeld

26. juni 2012

Janni-Martina-vb

He he hvor er i betænksomme :)

Men med 2 knægte og en mand i huset så gør det vist ikke så meget med hovedrengøring 2 gange om ugen :)

Anmeld

23. april 2013

Jeamie-vb

Haha, jeg kunne også altid godt bruge en privat rengøringsassistent her i Odense :) Jeg går selv hjemme på barsel, men har ikke det store overskud til at gøre rent.. det har jeg nu aldrig haft ;) Til gengæld var jeg tosset med salt & vinegar chips, da jeg ventede mig - det tabte jeg mig desværre ikke af ;-(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.