Velkommen til.
Er selv gravid med nummer 3. Oliver 6 år, Alexander 1 år og baby William i maven med termin d. 27 august.
Kender godt det med ventetiden, og må også indrømme at jeg 2 gang og denne gang ikke er helt med på hvor langt jeg er henne når folk spørger mig. Øhhh vist nok 7 mdr eller deromkring...:P Må bruge min signatur herinde for at vide præcis hvor langt henne jeg er :)
Da jeg ventede nummer 2 havde jeg også en hel del bekymringer og tanker omkring det at den lille ny ville kræve en masse opmærksomhed. Men vi sørgede for at give den store plads og tid sammen med os når han havde brug for det. F.eks omkring godnat tid, hvis baby græd lidt når jeg var inde hos den store og læse godnat historie, ja så måtte baby græde, jeg vidste jo at han ikke var i livsfare :) Jeg snakkede også med sundhedsplejersken om det, og hun sagde at det var det rigtige at gøre. Baby overlever fint uden mor i et kvarter, og det betyder uendelig meget for den store at få noget mor-tid uden afbrydelser. Men når det er sagt så er det selvfølgelig hårdt, mit instinkt ville jo helst fare ind til baby og trøste/putte osv.
Nu venter jeg så nummer 3 og er nu endnu en gang bekymret for ikke at have tid nok til alle, men må vist bare indse at jeg på en eller anden måde finder ekstra energi frem til at være der for alle :) Og så hjalp/hjælper det meget at snakke med manden om det, så han ved hvad jeg bekymrer mig om og forstår hvad jeg har brug for at han hjælper med når baby engang kommer ud. Han var i hvert fald super da nummer 2 kom. :)
Det er lidt af mine tanker og erfaringer omkring det. Men det er jo forskelligt for alle :)
Glæder mig til at følge dig mere herinde :)
Anmeld