Slag i maven på job..... :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

181 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. juni 2012

Titte-vb

Jeg arbejder jo i en daginstitution, hvor vi også har børn med særlige  behov. 

Vi har en gruppe, hvor der er børn der er under udredning, og nogle af de børn er udadreagerende overfor personalet og andre børn.

Jeg er så vidt det er muligt, ikke i den pågældende afd., da jeg ikke skal udsættes for noget af nogen art nu jeg er gravid.

Men men men, idag kom der så et af børnene glad og smilende ud på gangen, gik mod mig og sagde hej, og slask, så fik jeg lige en arm og hånd lige ind i maven, for filan det gjorde ondt og jeg blev helt forskrækket...

Mine kollegaer der overværede det blev også overraskede, de havde slet ikke set det komme..

Jeg havde faktisk ondt maven i flere timer derefter, men synes det er ved at være ok nu..

Men hold da op, hvor blev jeg forskrækket, så fremover holder jeg mig på lang afstand af det pågældende barn....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2012

Jeamie-vb

Kan godt forstå din bekymring... Tænker bare på at gravide mødre til større børn, tumler, mosler, bliver hoppet på af deres 4 - 6 år (og sikkert også større) og det er utroligt hvad sådanne maver kan holde til cheerful

Anmeld

19. juni 2012

Heidi Nielsen-vb

Åhhh Titte hvor kan jeg godt forstå dig.......jeg prøvede det samme da jeg ventede vores nummer 2 jeg blev bare sparket af et udadreagerende barn der gik helt amok fordi han ikke lige fik sin vilje....

Men det er utroligt hvad gravide maver kan holde til som Jeamie også skriver...´jeg blev dog tjekket af min læge da det gjorde mega ondt og jeg var lidt nervøs for om der var sket noget.....kan delme godt forstå du blev overrasket......

Håber du er ok......

Anmeld

19. juni 2012

Titte-vb

Heidi Nielsen SKREV:

Åhhh Titte hvor kan jeg godt forstå dig.......jeg prøvede det samme da jeg ventede vores nummer 2 jeg blev bare sparket af et udadreagerende barn der gik helt amok fordi han ikke lige fik sin vilje....

Men det er utroligt hvad gravide maver kan holde til som Jeamie også skriver...´jeg blev dog tjekket af min læge da det gjorde mega ondt og jeg var lidt nervøs for om der var sket noget.....kan delme godt forstå du blev overrasket......

Håber du er ok......

Jeg er helt ok, og det er 'Ib' også... Han sparker i altfald lystigt inde i maven som han plejer.

Men det viser bare hvor sårbart det er når man arbejder indenfor sådan et fag. Der er ikke det mindste tvivl om fra min arb plads side, at jeg skal beskyttes mest muligt, men dette her kunne lige så godt være en anden det var gået ud over, så det var bare held i uheld...

Anmeld

19. juni 2012

babytrunte-vb

Åh det er ikke sjovt. Jeg arbejder også med udadreagerende børn. Det eneste jeg oplevede var dog bare lidt uhensigtsmæssig tons fra et barn. Men man tænker virkelig meget over det.

Håber du er ok. Hvis nu du bliver for bekymret, så tag lige en tur til lægen. Bare for at få bevist at din spire har det rigtig godt. Der er ingen grund til at gå og bekymre sig. Og husk, de kan klare meget mere end man forestiller sig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.