Resultat af jordmoderbesøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

166 visninger
3 svar
0 synes godt om
19. juni 2012

Janni-Martina-vb

Er lige kommet hjem fra jordmoder. Og det har sat en masse tanker igang.

JM sagde at hovedet har sat sig fast...er det ikke ret tidligt når det nu er 3 gang...? Men det passer måske meget godt med at jeg har på fornemmelsen at jeg føder en del før termin denne gang. Har termin d. 27 august, men min fornemmelse siger i hvert fald 2 uger før.

Så valgte hun så lige at fortælle at hun synes baby Williams hoved virker stort (ikke unormalt stort), tak tak siger jeg bare.... nu går jeg så og panikker lidt over hvordan jeg skal få presset monster baby ud...av av

Hendes gæt på Williams vægt var 1650g så det er også lidt over gennemsnittet... (er det for sent at starte med at ryge igen, man siger jo rygere får mindre babyer...:P )

Jeg tror bare jeg er kommet frem til den konklusion at jeg ikke vil føde denne gang. Bare ærgeligt baby William, håber du hygger dig derinde, for ud kommer du ikke :P

Anyway nogen der ved det med hovedet der sætter sig fast? Synes bare det virker til at være ret tidligt, når nu det er 3 gang, og det ikke er så længe siden jeg født sidst.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2012

Jeamie-vb

Ha ha ha din stakkel.. Kan nu godt forstå din bekymkring laughing.. 

Har en veninde der skulle ha nedkommet i søndags - gjorde hun så ikke. Hendes pige vejer pt 4100g og hun er ved at dø ved tanken... Hun ligger så tungt og dybt at hun går og tisser i bukserne hele tiden... 

Men det er da temmelig tidligt han har lagt sig til rette ??

Anmeld

19. juni 2012

Heidi Nielsen-vb

He he he kan sagtens forstå dig......

Men altså mine to vejede henholdsvis 4350 og 4480 gram.....sååååå

De blev begge skudt til at veje omkring 2000 gram 1 måned før fødsel........

Med hensyn til hovedet så var det ca samme tid med min nummer 2 så ved ikke om det er unormalt....han er født en uge før termin.....

Anmeld

19. juni 2012

Janni-Martina-vb

@ Jeamie, altså i dag har jeg tisset i bukserne 2 gange i forbindelse med nys.... Men ellers kan jeg nu godt holde på vandet :P

Jeg synes det er tidligt han har lagt sig til rette, men ja ved jo ikke hvad 'normalen' er med flergangsfødende. Har dog læst mig frem til at det er meget normalt for førstegangs fødende at det sker omkring dette tidspunkt.

@ Heidi, Oliver vejede omkring 3300 og Alexander vejede 2900 så de var begge 'små' MEN der røg jeg også under graviditeten, ikke noget jeg er stolt af, men sådan var det altså. Med Baby William har jeg ikke røget, jeg stoppede da jeg fandt ud af at jeg var gravid. (5.5 måned jeg har været røgfri!!!) Og man siger jo at rygere får mindre børn, så det kommer sikkert til at passe meget godt.

Men 1650g nu og med 2 måneder igen... puha det kan hurtigt blive til monster baby...

Skal dog siges at med Alexander gættede de meget forkert på hvor stor han var, men jeg havde også ufattelig meget vand i kroppen, så tror det var svært for dem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.