Arghhh....uvisheds helvede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

116 visninger
2 svar
0 synes godt om
14. juni 2012

maria_skeel-vb

Halløj

Alt det her graviditets halløj er ret nyt for mig og stoppede med p piller for 1 mdr siden da min mand og jeg nu føler os klar bla bla bla osv.

ANYWAY jeg havde æl uden problem (lidt smerter) og vi lavede det vi nu skulle, ugen efter var der ingen ting jeg følte mig 'normal' ud over rigtig ømme brystvorter et par dage... i søndags havde jeg dog lidt pletblødning og kvalme som dog gik over igen - tirsdag kom blødningen og kvalmen igen og har blødt lige siden -  dog skal det understreges at det ikke rigtig minder om en menstruation - ikke haft rigtig mens smerter som jeg normalt har mange af og blødningen er ret let men dog stadig nok til at jeg har bind på.. Jeg har haft små niv i højre side af underlivet og en slags ømhed omkring skambenet. HVAD KAN DET VÆRE?

Testen siger negativ og menstruationen skulle første rigtig starte lørdag eller søndag.

Håber nogle har prøvet noget ligende og kan komme med bare et eller andet svar for det her venten og uvished og kroppen der laver mærkelige ting og psyken der går amok JESUS det er ikke til at holde ud.

mvh. Maria

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2012

milleren-vb

Hvis du har taget p-piller et stykke tid kan det sagtens være fordi kroppen lige skal 'finde sig selv' efter du er stoppet.

Der kan være mange grunde. Er meget normalt at kroppen reagerer på skift,men hvis det er noget der bekymrer dig eller bliver ved må du lige tage en tur forbi lægen.

Der sker aldrig noget ved at tage firbi og få en afklaring,men tror ikke du har noget at bekymre dig om.

Hav en god weekend og held og lykke med projekt baby:)

mvh Milleren

Anmeld

17. juni 2012

nellienus-vb

Altså har ikke prøvet noget helt magen til, men da jeg stoppede med p-piller efter mange års brug, reagerede min krop lidt underligt. Blødningerne blev meget uregelmæssige og uforudsigelige. Det ku sagtens bløde lidt et par dage og så starte igen...

Pudsigt nok stabiliserede det hele sig efter jeg havde født...

Men når nu det er sådan noget med blødning osv, kan det mentale sagtens være med til at forværre det. Måske du sku gå til lægen, om ikke andet for at få afklaring.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.