Halløj
Alt det her graviditets halløj er ret nyt for mig og stoppede med p piller for 1 mdr siden da min mand og jeg nu føler os klar bla bla bla osv.
ANYWAY jeg havde æl uden problem (lidt smerter) og vi lavede det vi nu skulle, ugen efter var der ingen ting jeg følte mig 'normal' ud over rigtig ømme brystvorter et par dage... i søndags havde jeg dog lidt pletblødning og kvalme som dog gik over igen - tirsdag kom blødningen og kvalmen igen og har blødt lige siden - dog skal det understreges at det ikke rigtig minder om en menstruation - ikke haft rigtig mens smerter som jeg normalt har mange af og blødningen er ret let men dog stadig nok til at jeg har bind på.. Jeg har haft små niv i højre side af underlivet og en slags ømhed omkring skambenet. HVAD KAN DET VÆRE?
Testen siger negativ og menstruationen skulle første rigtig starte lørdag eller søndag.
Håber nogle har prøvet noget ligende og kan komme med bare et eller andet svar for det her venten og uvished og kroppen der laver mærkelige ting og psyken der går amok JESUS det er ikke til at holde ud.
mvh. Maria
Anmeld