Vil gerne være i denne gruppe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

457 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. juni 2012

molly7500-vb

Hejsa har termin i sep 2012 kan jeg tilslutte mig denne gruppe ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2012

milleren-vb

Hej og stort tillykke. Har selv termin d. 13 september med mit andet barn.

Har i forvejen en lille pige på 2 år og 6 mdr, og skal have en lille dreng:)

Der er efterhånden nogen stykker herinde med termin i september. Tror bare vi har startet forskellige tråde alle sammen .

Håber vi kan få samlet det lidt mere for er da sjovt at følge hinanden.

endnu engang tillykke og mange hilsner fra Milleren

Anmeld

14. juni 2012

molly7500-vb

Hej igen

Har termin den 26 sep. og dette er mit 6 barn, har 4 store børn mellem 13-20 og har så en pige på næsten 3, venter en lille pige, og det er da hyggeligt at kunne sludre med nogle herinde, jeg selv er 37 år. :-)

Anmeld

14. juni 2012

Janni-Martina-vb

Hold da op 6 børn... Tillykke med det, og alt respekt herfra. Jeg er ved at gå i svime over at vente mit 3 barn. Men jeg skal vist bare tage mig sammen :)

Jeg selv har termin 27 august, regner dog med at føde før tid igen, så når nok ikke september gruppen :)

Men velkommen til!! :)

Anmeld

19. juni 2012

molly7500-vb

tongue Kender jeg alt for godt til, sådan havde jeg det også da jeg havde 2 og ventede nr 3. nu er min de ældste og fra 13-20 år, så det er jo som at starte på ny, da jeg fik hende der er knap 3 år, kunne jeg jo dårligt få lov at tage hende med nogen steder hen. :-) nu venter vi så på lillesøster som sikkert også kommer før termin som alle de andre :-)

Anmeld

19. juni 2012

Jeamie-vb

Hej og velkommen til smile.

Og jeg piver over det ène jeg har cheerful... Respekt!! For nyligt havde vi èn mere her inde der havde 6 børn... i nogenlunde samme alder som dine - dog ikke med ny baby..

Min er fra oktober 2008. Så heller ikke jeg hører til hèr, men velkommen igen. Vi glæder os til at følge dig smile

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.