Det var så det barn... Hmmm...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

434 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Ja, sådan føltes det næsten nu. Idun er blevet stor. En meget stor pige, der næsten ikke har brug for mor og far, men mere brug for sine venner, leg og sjov...

Igår havde hun jo Patrizia hjemme, som vi jo gør hver anden mandag, hvor hun er til svømning. Den modsatte anden mandag, er hun jo hjemme hos Patriza.
Idag tog hun så med Estrid hjem - hvor også Jasmin tog med og i morgen ville de altså lege efter børnehave igen... Hjemme hos Estrid, sammen med Jasmin. Idun vil også have Jasmin hjem, så vi har inviteret Jasmin hjem torsdag eller onsdag i næste uge...

Så enten er hun ikke hjemme, eller også er hun hjemme med sine veninder. Det er vel bare forsmagen, på teenagelivet, tænker jeg.

Det er rigtig, børn har man kun fået til låns.

Men det er skønt at hun er så glad og har det så godt med sine venner og det hele

ER jeres andres unger også bare overalt? Og aldrig hjemme og hvis de er hjemme, så er det med veninder eller venner? ... Det er virkelig en ændring der er sket, efter hun er kommet i storegruppen i børnehaven. Men hun er bare rigtig glad - Men jeg må faktisk indrømme at jeg savner hende lidt hihi... Da hun sagde at de gerne ville lege igen i morgen, så tænkte jeg...: AI... :-S men på den anden side, så havde jeg det også sådan, at jeg ville kun sige nej af egoistiske grunde og det ville Idun ikke få noget godt ud af

Så ja, det var det barn... Nu ser man hende måske først når hun skal starte i skole, så igen, når hun får sin studenterhue og igen når hun skal giftes... Ak ja...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2009

tumle81

Tjaa jeg synes egentlig ikke Victoria vildt ofte er ude at lege eller har legekammerater med hjem.
Det sker vel et par gange på en måned, nogle gange boomer det helt vildt og andre gange går der lang tid imellem...
Det er ikke noget der sker flere gange på en uge ihvertfald...
Mange af de børn der går i hendes børnehave er også meget aktive i deres fritid, og dyrker vist flere forskellige slags idræt..
Knus Kathrina

Anmeld

8. september 2009

Tina2

Filuca leger jævnligt med nogle efter børnehave, dog ikke så ofte som mange af de andre......

Hendes bedste ven Daniel som hun er i gruppe med i børnehaven er jo vores nabo, så tit i weekenden ser vi hende ikke hele dagen, hvis hun er deromme. De hygger og leger godt sammen og blir det for vildt eller de ikke kan enes, ja så kommer hun bare hjem (og går derover igen efter 10 min)

Nu er Daniel også begyndt at komme herom igen, han har ellers ikke været her og lege i 4-5 mdr fordi han var bange for Milas *gg*
Tror måske han har set Milas bide Filuca eller prøvet på det.....

Næsten alle vores venner har jo børn der er i nogenlunde samme aldersgruppe som vores, og da vi tit er sammen med venner er der rigtig tit nogle at lege med også:-)

Fx har min veninde Trine tre børn. Anne Sofie på 6 år, Tristan på 5 år og Bertram på 2 år:-)

Når de er her er det Anne Soie og Filuyca, Milas og Bertram og så står Tristan lidt i midten (Filuca leger kanon godt med ham når Anne Sofie ikke er der) men så går Tristan om til Daniel på den anden side af hækken, han er nemlig også i gruppe med Daniel og Filuca i børnehaven:-)

Så her leger ungerne faktisk tit med nogen, men det er helt klart mest fordi vores venner er her eller vi er hos dem:-) Men hun har da også en med hjemme, eller er med en hjemme et par gange i måneden, det er lidt forskelligt....

Anmeld

9. september 2009

Muslingen

Amalie er ikke så vild med at skulle hjem til andre - hun er jo MEGET genert, men det lykkes da ind imellem. Til gengæld har hun tit nogen med hjemme. Det er næsten hver uge vi har besøg. Mange gange er det noget de selv aftaler nede i børnehaven og så gælder det jo om lige at fange forældrene, for elles bliver de så skuffede

Men ja de er godt nok blevet store nu!

Kh Fie

Anmeld

9. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Muslingen skriver:

Amalie er ikke så vild med at skulle hjem til andre - hun er jo MEGET genert, men det lykkes da ind imellem. Til gengæld har hun tit nogen med hjemme. Det er næsten hver uge vi har besøg. Mange gange er det noget de selv aftaler nede i børnehaven og så gælder det jo om lige at fange forældrene, for elles bliver de så skuffede

Men ja de er godt nok blevet store nu!

Kh Fie

Sådan er EStrid som Idun leger meget med også. Idun er lidt ked af at Estrid er svær at hive hjem til os. Men så er der andre der gerne vil hjem til Idun og lege

Anmeld

10. september 2009

Annette

Oliver er ikke så meget ude, kun hvis det er hans ven Tristan eller det er min venindes dreng, de skal gå i skole sammen.

Han har en kammerat nede fra børnehaven, som kommer og spørger mig om hvornår han må komme med Oliver hjem.
Nu har både ham og hans lillebror været hos os flere gange, men Oliver har aldrig cæret hos de,..

Jeg ville gerne det gik begge veje også for at Oliver kommer ud og ser hvordan de andre bor.
Men jeg ved bare ikke hvordan jeg får det vendt..

Knus Annette

Anmeld

24. september 2009

Avi

Naja går selv rundt til veninderne, det er det gode ved at bo i et paracelhuskvarter under udskiftning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.