Ny i klubben

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

420 visninger
3 svar
0 synes godt om
30. maj 2012

bsild-vb

Hej,

Er ny i klubben og vil bare lige sige hej.

Er i dag 17+1 og er førstegangsgravid og er 36 år. Selvom jeg efterhånden er 'op i årene' så har jeg ikke de store bekymringer eller andet vedr. min graviditet, selvom jeg får mange kommentarer omkring netop dette.

Indtil videre er alt foreløbet godt. Har haft en lille smule kvalme det første trimester, har haft MEGET hovedpine, men valgt ikke at tage noget for det, og har derfor sovet og sovet en del. Det hele går en del bedre og jeg er mere frisk nu og nyder bare min graviditet.

Jeg har mærket liv de seneste par uger og er faktisk lidt skræmt over tanken at der er en baby inde i maven. Jeg syntes det er lidt 'alien'- agtig. Det er meget surrealistisk at vide at der vokser et menneske inde i en!

Er heldig at være omringet af en stor skare af venner der har født inden for de seneste par år, og er priviligeret med gode råd og aflagt tøj og udstyr.

Glæder mig til at dele positive tanker og spørgsmål herinde.

Anja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2012

Janni-Martina-vb

Velkommen til Anja, håber du bliver glad for siden her.

Dejligt at høre at graviditeten er forløbet fint, og at du har en masse omkring dig til at hjælpe. :)

Jeg er selv gravid med min 3 dreng, og er 27 + 2 tror jeg nok :) Jeg har Oliver på 6 år og Alexander som fylder 1 år på mandag :)

Jeg selv er lige fyldt 30 i påsken, så jeg synes da ikke du er specielt 'oppe i alderen' :)

Anmeld

31. juli 2012

Graversen-vb

Hej med jer..

Jeg er også i gruppen med termin i nov, mærkede også liv første gang i 19 + 3 og det er meget underligt.. Det er også min første og jeg blev 30 i maj.. :)

Var sygemeldt fra uge 6 til 10 pga kvalme og bare dårlig, men det gik over og har det super godt.. Havde hvis et nyresten's anfald og det gjorde nas.. Men det er jo også meget kald jeg får.. OMG.. :) Det er jeg ikke van til :) Ellers ingen hovedpine eller andte, men er selvfølgelig lidt hæmmet af de ekstra kilo kan man mærke nu, er i uge 24+6 nu..

Jeg har følt mig som en dårlig mor, for har ikke rigtig læst om noget som mine veninder sagde de gjorde, har bare en app på mobilen osv, jeg lure lidt på og tjekker min vægt hver uge.. Men det er jo forskelligt hvor meget man vil læse om alting.. hehe :) 

Mvh Rikke

Anmeld

2. august 2012

babytrunte-vb

Åh bare rolig, man bliver ikke en bedre mor af at have læst alt muligt. Jeg selv læste stort set alt jeg kunne komme i nærheden af og det gjorde mig bare mere forvirret og utryg. Hvis du (Graversen) ikke har læst 'dumme mor's klumme i søndagsavisen og hendes bog, så kan jeg stærkt anbefale det. Hun skriver humoristisk om alt det der er med til at få børn og om hvordan hun slet ikke havde læst noget om hele situationen og hvor hun 'undskylder' overfor sin lille dreng at han har sådan en 'dum mor'...

Og tillykke med graviditeterne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.