Så er det snart fredag d.4/8-08 og min søn skal opereres.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.582 visninger
2 svar
0 synes godt om
2. april 2008

H+S Skjolgborg.

:'( er lidt spændt på det da det godt nok er 8 gang han skal opereres ialt fra han var 10½ mdr og til nu 7 år og 2 mdr. Er især spændt på det med ikke og spise fra kl:00 d.3/4.Han skal første opereres kl.12 og have tryllepladster på kl:11 og det hved jeg fra okt 2006 det er han ikke vild med og droppe forstå ham godt men han skal jeg har et ekstra set hvis han er god og får det på første gang kan hans bamse som er hans et og alt og hedder tiger john som han har haft siden han var lidt over 1 år få de andre to pladster på*GH*... han skal jo med*SS*.. nåå jeg ville bare lige skrive til jer i er jo så søde af berolige mig osv..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2008

MorCamilla

Ja tiden nærmer sig hurtigt... :( Men se det fra den lyse side, så er det også snart overstået... :)
Mikkel har sin nullerpude, den skal han også have med alle vejne - men vigtigst er den at have med når vi skal til kontrol på sygehuset..;)
Det er lang tid han ikke må spise, men det er jo desværre normalt når man skal opereres... Men jeg er sikker på at han nok skal klare den alligevel, han lyder til at være en rigtig sej dreng - der sikkert bare tager det hele i stiv arm.. :)
Alt held og lykke. Håber du vil fortælle hvordan det er gået når det er overstået..

Knus og tanker fra Camilla.

Anmeld

2. april 2008

H+S Skjolgborg.

(H).. takker det skal jeg nok :)..
nå vi er færdig..han må højste spise 6 timer før men det er kl:6 og har ikke tænkte mig af vække ham kl:6 så heller han komme i seng når han falder om kuld og fået mad sent i morgen aften..
og sover lidt længe..
knus herfra.. henriette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.