Melder mig ind i klubben

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

341 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. maj 2012

MizzFine-vb

Hejsa Alle

Så kan jeg også melde mig ind i terminsgruppen (håber jeg) Var desværre så uheldig at aborterer i 12. uge i januar måned, så det var dælme ikke så sjovt - men nu er vi gravide igen, og håber meget at alt går som det skal denne gang.

Jeg er 39 år, har 2 drenge på 7 og 9, bor i Hammerum (Herning) sammen med min skønne kæreste, som har en søn på 10, som bor hos os hver 2. uge. 

Jeg er desværre lige blevet arbejdsløs (kontorassistent) og syntes det er meget svært at finde noget andet - og det bliver bestemt ikke nemmere af, at jeg nu er gravid. Men jeg går alligevel og nyder livet, har masser af tid til at være sammen med drengene, og nyde min graviditet.

Jeg glæder mig til at knævre lidt med jer andre herinde, og selv om det er 3. gang jeg er gravid, er jeg sikker på der nok alligevel skal dukke spørgsmål og debatemner op - og nu er det jo også så mange år siden jeg sidst var gravid, at jeg næsten ikke kan huske hvordan det var :-)

Hilsner fra Anette  10 + 5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2012

Janni-Martina-vb

Hej Anette og velkommen til!

Er ked af at høre om din tidligere graviditet, det må have været rigtig hårdt for jer. Jeg har selv arboteret 2 gange (for laang tid siden) og selvom jeg blev rigtig ked af det, har jeg sagt til mig selv at det er naturens udskillelsesproces.

Stort tillykke med den nye graviditet. Jeg er også gravid med nummer 3 og har termin d. 27 august.

Jeg har også 2 drenge i forvejen. Oliver 6år og Alexander som fylder 1 år om 2 uger. Vi venter en dreng mere til flokken :)

Og ja selvom det er 3 gang og man et eller andet sted er en af de garvede, så er man egentlig lige så ny i det som alle andre da hver graviditet er forskellig.

Med mig var den 1 graviditet nem, nummer 2 var et helvede og denne her er midt imellem... :)

Anyway glæder mig til at følge dig herinde :)

Anmeld

22. maj 2012

Jeamie-vb

Hej Anette smile. Velkommen.

Håber du får mange gode timer herinde. Som du sikkert vil opdage, kan det blive lidt af en tidsrøver smile... 

Ser frem til dine spørgsmål, debatter og humørperler..... eller som jeg til tider også gør brug af -muligheden for at bande lidt wink.

Har en søn på 3,5, mand, arvet teenager, masser af dyr, butik og ALT FOR LIDT TID I DØGNET cheerful

Anmeld

30. maj 2012

MizzFine-vb

Jeamie SKREV:

Hej Anette smile. Velkommen.

Håber du får mange gode timer herinde. Som du sikkert vil opdage, kan det blive lidt af en tidsrøver smile... 

Ser frem til dine spørgsmål, debatter og humørperler..... eller som jeg til tider også gør brug af -muligheden for at bande lidt wink.

Har en søn på 3,5, mand, arvet teenager, masser af dyr, butik og ALT FOR LIDT TID I DØGNET cheerful

Hejsa Igen 

Ja, det er jo dejligt at kunne 'læsse lidt af' på ligesindede.  Jeg føler mig jo bare rigtig meget gravid, men jeg tror ikke rigtig det helt er gået op for min mand endnu.  hæ hæ.

I morgen er jeg i 12. uge, og skal ind og skannes .... hold nu op, hvor jeg glæder mig !! Tror vist ikke jeg er helt rolig indeni, før jeg hører det lille hjerte slå. Sidste gang blev jeg også skannet, og de kunne sagtens finde den lille baby - men desværre var der ikke noget hjerte der slog, og så blev jeg jo nødt til at få en udskrabning, så jeg er godt nok nervøs for i morgen !!!!!  Så X lige fingre for, at alt er som det skal være .....

Knus

Anmeld

30. maj 2012

Janni-Martina-vb

Vi krydser fingre, og glæder os til at høre om scanningen! :)

Anmeld

30. maj 2012

Jeamie-vb

Phuuuha nej, det må ha været en grim oplevelse... Jeg er sikker på i morgen bliver bedre.. Håber du kigger forbi så vi kan smile lidt sammen med dig smile

Anmeld

31. maj 2012

Meesalith-vb

Krydser fingre for dig! Har selv prøvet en ufrivillig abort, og jeg kan huske stenen der faldt fra mine skuldre efter første scanning i de to graviditeter derefter. Du må endelig opdatere os efter scanningen :-)

Anmeld

3. august 2012

annepanne-vb

Meesalith SKREV:

Krydser fingre for dig! Har selv prøvet en ufrivillig abort, og jeg kan huske stenen der faldt fra mine skuldre efter første scanning i de to graviditeter derefter. Du må endelig opdatere os efter scanningen :-)

Hej Anette!

Jeg håber virkelig at det gk godt for dig til 12-ugers scanningen. Jeg har selv aldring prøvet at der ikke var nogle hjertelyd, men det er jo også bare det man frygter skal ske allermest. Men forhåbentlig er der bare så stille herinde fordi du og de andre holder ferie og kun langsomt er ved at vende tilbage til dagligdagen. Og så er det jo bare frygteligt dejligt at være ude så længe det er så godt vejr som nu. 

Knus Kristine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.