online chat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

449 visninger
3 svar
0 synes godt om
15. maj 2012

Janni-Martina-vb

Ved ikke om det er e mulighed herinde eller noget folk ville være interesseret i, men jeg synes det kunne være meget dejligt en gang imellem at få chattet om nogle ting 'live' frem for at skrive et indlæg. Kunne jo bare være mindre ting som lige at brokke sig over en dårlig nat eller lign. Eller dele et glædeligt øjeblik, såsom et uventet kram fra barnet.

Anyway er det noget der kunne blive tale om eller er interesse for?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2012

Meesalith-vb

Altså det står os frit for at lave en facebookgruppe. Men jeg tror desværre det vil gøre denne side mindre brugt, hvilket jeg synes vil være synd. Formålet er jo også at man skal kunne søge i gamle indlæg efter råd, hvilket man ikke vil kunne i en chat...

Anmeld

16. maj 2012

Jeamie-vb

...og vi kan jo sagtens 'chatte' her inde. Selvom det kræver at oprette et indlæg. Men det er til gavn for mange der, som Meesalith nævner, vil kunne søge i gamle tråde / chats 

Anmeld

16. maj 2012

Webredaktøren-vb

En chat-funktion kommer næppe på tale herinde - bl.a. af nogle af de grunde, der nævnes af de andre brugere.

Til gengæld kan du tjekke vores Facebook-side, hvor du er velkommen til også at spørge de øvrige medlemmer om løst og fast o-computer

http://www.facebook.com/VoresBorn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.