Min datter er 8 år.
Jeg køber gerne 'mærketøj', men aldrig til fuld pris. Jeg handler på nettet på udsalg med minimum 30% rabat. De fleste mærker holder sig pænt længere end supermarkedstøj, men der er også enkelte dårlige mærker, som jeg går uden om. Jeg synes f.eks. Småfolk var rigtig smart (hun kan ikke passe deres str. mere), men trykket blev alt for hurtigt mat og kedeligt i forhold til prisen.
Jeg går efter pasform (min datter er slank med lange ben - derfor har vi rigtig mange Vingino bukser). Så går jeg selvfølgelig efter design, men det jeg kan lide findes både i dyre og billige mærker, så designet er ikke den eneste grund til at vælge dyrt.
Op til str. 116-122 får man rigtig meget for pengene i H&M, derefter bliver kvaliteten billig. Jeg handler dog stadig engang imellem i H&M.
Jeg køber meget lidt børnetøj i traditionelle butikker. Det er sjældent tingene er billige nok (ikke engang på udsalg). Handler næsten kun på nettet. House of Kids, prinsessen&piraten, Style de Lux, www.redoute.fr, www.gymboree.com m.fl. Jeg bruger Ebay rigtig meget. Der er meget billigt brugt Vingino på den tyske side. Jeg kan godt lide engelske MiniBoden, men det er for dårlig kvalitet til prisen, desværre. Inspiration kommer fra sidernes nyhedsbreve og andre billeder af tøjet.
Jeg har aldrig brudt mig om LEGO Wear. Det er middel kvalitet og for klassisk og almindeligt til prisen. Bortset fra logoet kunne det lige så godt være Name-It.
Anmeld