Endelig inde :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

298 visninger
3 svar
0 synes godt om
10. maj 2012

Sigrid-vb

Hej- så må jeg være trejde mand på skansen!

Jeg gik og savnede sådan et sted, hvor man kunne 'følges ad i graviditeten'

Jeg er gravid for første gang. Men har længe gerne ville være det, så jeg har haft rig lejlighed til at udnersøge alt om graviditet. Jeg har dog ikke fortalt nogle andre end min kæreste om det. Min søster skal giftes og verden står på den anden ende i planlægning. Og det passer mig egentligt også fint at kunne gå og vænne mig til tanken inden at skulle fortælle det. Det jeg savner er bare at kunne dele det med nogle der ved besked om de symptomer, der følger med. Det er lidt vanskelligt at skulle holde hemmeligt, når man går og har kvalme og ikke at have nogle at betro sig til.

Og lige nu smager og navnlig lugter mad bestemt ikke rart. Jeg plejer at elske at lave mad og have med råvarer at gøre. Men bare det at åbne køleskabet- puuuh. Det er bare små lugte- fx er jeg heller ikke meget til at læse avisen længere- for den stinker af sværte!

Jeg glæder mig til det snart er ovre.

Jeg har termin den 22. december 2012

Mvh. Sigrid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2012

Janni-Martina-vb

Velkommen til, og stort tillykke med graviditeten!

Jeg synes det er imponerende at folk kan holde deres graviditet hemmelig, jeg ville gerne have gjort det, men lige med sådan noget kan jeg ikke holde på min egen hemmelighed :)

Jeg er gravid med min 3 og har termin i august.

Ja det er skønt med nogle af de ting der følger med graviditeten. Jeg har ved mine graviditeter måtte bede min mand om at skifte parfume...  og jeg kender kun alt for godt det med køleskabet. Heldigvis er det for mig op og ned mht hvor meget det genere mig. Så jeg kan stadig gå i køleskabet de fleste dage. :)

Men graviditeten har heldigvis også gode og dejlige ting at byde på, som når du begynder at kunne mærke baby inde i maven. Når bebsen har hikke derinde, det giver altid mig et smil på læben. Og det er også helt specielt at dele med sin partner når han begynder at kunne mærke bebsen. Det er noget som kan bringe et par endnu tættere sammen.

Glæder mig til at høre mere om din graviditet :)

Mvh Janni

Anmeld

11. maj 2012

Jeamie-vb

Hej Sigrid og velkommen til smile... Synes det er dejligt der kommer flere og flere til der deler ud af sin 'nye' graviditet.. 

Jeg har en søn på 3, 5. Ved ikke hvor meget jeg kan huske af min egen graviditet men deler gerne af alt det jeg kan huske, og svarer på det jeg kan smile.

Phuu det må være svært at holde hemmeligt... Jeg ringede til 3 af de vigtigste så snart jeg var trådt ud fra lægen - men der gik noget tid før andre fik det at vide. Jeg kunne dog ikke skjule det SÅÅÅ længe i det jeg kastede op så snart jeg løftede mig fra liggende stilling wink..

Glæder mig til at følge dig..

Anmeld

2. august 2012

annepanne-vb

Jeamie SKREV:

Hej Sigrid og velkommen til smile... Synes det er dejligt der kommer flere og flere til der deler ud af sin 'nye' graviditet.. 

Jeg har en søn på 3, 5. Ved ikke hvor meget jeg kan huske af min egen graviditet men deler gerne af alt det jeg kan huske, og svarer på det jeg kan smile.

Phuu det må være svært at holde hemmeligt... Jeg ringede til 3 af de vigtigste så snart jeg var trådt ud fra lægen - men der gik noget tid før andre fik det at vide. Jeg kunne dog ikke skjule det SÅÅÅ længe i det jeg kastede op så snart jeg løftede mig fra liggende stilling wink..

Glæder mig til at følge dig..

Hej Sigrid!

Jeg venter selv en lille til januar 2013, men har nu koblet mig på her med termin i december 2012. Jeg har en søn i forvejen på nu 14 måneder. 

Jeg har også svært ved at lave mad selv om jeg før elskede det. Jeg trækker vejret gennem munden når jeg åbner køleskabet for at det ikke skal være for slemt. Har fundet ud af at jeg bare skal holde mig fra svinekød i min graviditet - så det bliver ikke flæskesteg til mig til jul! Og så skal jeg ikke stege ting i køkkenet. Så madlavning bliver ovnretter eller kogte ting. Det fungerer også fint. Jeg haaaader lugten at stegeos og friture! Det lugter bare så grimt. 

Så jeg lider med dig - men glæder mig også meget til jeg rigtig kan mærke lille-bebs derinde.

Mvh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.