Plukveer er når det nederste a maven bliver helt hårdt i 30 sekunder eller lignende.
Hvis du er rigtig nysgerrig og vil være mere sikker på hvordan de føles så anbefaler jeg en orgasme. Ja sorry ved godt det er lidt direkte, men har læst mig frem til at det typisk fremkalder en plukve. Har testet det selv...er jo nysgerrig om der var hold i påstanden, og det var der for mig.
Derudover er det jo meget forskelligt hvornår man mærker plukveer og hvor stærke de er. Jeg spotter de forskellige ting lidt tidligere fordi det er graviditet nummer 3 så jeg ved hvad de forskellige ting føles som, men plukveer har ikke været ubehagelige for mig som sådan i begyndelsen, det er først senere i graviditeten. Havde dog lige et stykke tid hvor jeg havde nogle kraftige plukveer i denne graviditet, men de er heldigvis gået tilbage til normal styrke. :)
Der er vist mange forskellige typer smerter forbundet med en graviditet. Det lyder lidt voldsomt, men de fleste er heldigvis ikke særlig smertefulde. Men kroppen skal jo også tilpasse sig en del. :)
Hikke er som regel ikke så kraftige som spark, og så kommer de med et interval på 30 sek. eller lign det samme sted. Det er nærmest en langsom rytme, som er for præcis til at det kan være spark.
Med tiden bliver det nemmere at mærke forskel da bebsen vil sparke med mere styrke, mens hikkene stadig vil være svagere end spark.
Anmeld