Dejligt at du er sluppet for opkast, har desværre selv haft en del, en smule i starten af graviditeten, og så en del her for 3 uger siden hvor jeg fik reddet mig en omgang roskildesyge...2 gange! :(
Det er meget normalt at få mere energi i 2. trimester, nyd det :) I 3 trimester er det normalt at energien godt kan forsvinde en smule, nok mest fordi man bliver mere besværet og har mere at slæbe rundt på :)
Jeg er fra Køge 30km syd fra KBH.
Jeg havde en ret besværlig graviditet med nummer 2, så passer lidt mere på denne gang, og slapper lidt mere af, men får da mine daglige gåture når jeg aflevere mine 2 drenge i SFO og vuggestue. Så får gået et par kilometer hver dag. Har desværre fået overbelastet min venstre skulder, og venstre knæ, så det går lidt langsomt en gang imellem.
Tænker tit tilbage på min første graviditet, det var klart den bedste for mig, men det er jo så forskelligt.
Hvornår i september er du sat til?
Jeg er som sagt sat til 27 august, men regner med at føde en uge før( Oliver blev født 4.5 time efter terminsdatoen :P Alexander blev født en uge før, det havde jeg også gået og sagt at jeg ville) Så forhåbentlig kan jeg også bestemme denne gang :)
Du må endelig spørge hvis der er noget du vil vide, der er så mange herinde med forskellige erfaringer, super fedt!
Anmeld