Det har jeg prøvet i dag... Det vil sige jeg har prøvet det et par gange tidligere, for et godst stykke tid siden... Hun sendte mig hjem med ordene 'du er for stresset, og der foregår for meget i dit hovede - jeg kan ikke hjælpe dig før du får ro på dig selv...' .... hmmm jjjaaaaaeeer??? Det er jo ligesom derfor jeg var dèr
..
Nå men denne gang var egentlig rigtig rar, og overraskende effektivt. Var blevet presset lidt af en veninde, oven på de her par lidt rå år, så tænkte wha fa`en...
Der var det der med al den 'larm' i hovedet der skulle nulstilles lidt. Ikke en psykolog der kunne åbne min navle og efter en time sende mig på gaden igen med et nyt kort, og en ny tid.. Jeg trængte simpelthen til ro i en godt gammeldags røv træt krop!
Nu er jeg ikke typen der synes det er rart at blive nusset (lidt social angst er man vel ) så det var ikke fordi jeg bare skulle aes og så var jeg glad og opladet.. men hele den form for...healing er det vel... var bare effektiv. På en god måde. (hvis man lige ser bort fra kvalmen da min mavesæk ramte de tilstødende organer fordi jeg ikke havde nået at spise morgen mad
).
Har i prøvet noget lignende ?
Anmeld