Ny i gruppen :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

310 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. maj 2012

Sina-vb

Godaften kvindemennesker :)

Jeg melder mig under fanen. Jeg er gravid med barn nr. 2., har termin d. 15. december og glæder mig som et lille barn :)

Glæder mig til at følge jer. 

God aften :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2012

Janni-Martina-vb

Velkommen til, og tillykke med graviditeten.

Jeg er selv gravid med nummer 3 og er sat til d. 27 august, men har bestemt han kommer den 20 august :)

Hvad har du i forvejen?

Jeg selv har 2 drenge Oliver 6 år og Alexander 11 mdr. Og det er endnu en skøn dreng til flokken der venter inde i maven :)

Håber du bliver glad for hjemmesiden, jeg synes den er dejlig varieret :)

Anmeld

6. maj 2012

Jeamie-vb

Og vi glæder os til at følge dig smile. Velkommen til.

Jeg har kun èn. Og det er helt fint smile.

Anmeld

16. juni 2012

Rossing-vb

Hej Sina...

Ja, jeg er også ny herinde og det er med min første. Men sjovt, vi er sat til samme dag. Jeg har også Termin d. 15 dec:)

Stort tillykke til dig:)

Kh Herfra

Anmeld

2. august 2012

annepanne-vb

Rossing SKREV:

Hej Sina...

Ja, jeg er også ny herinde og det er med min første. Men sjovt, vi er sat til samme dag. Jeg har også Termin d. 15 dec:)

Stort tillykke til dig:)

Kh Herfra

Hej Sina og I andre!

Jeg er også ny herinde, jeg venter barn nr. 2 til 3. januar 2013. Men der er ikke nogen terminsgruppe for det endnu. Så jeg har nu bestemt at jeg føder ved juletid. 

Vi har i forvejen en dreng på 14 måneder, og får efter planen pseudotvillinger at passe på. Det bliver nok ok, selv om de fleste siger at det er hårdt... Men det skete altså bare. Og man kan heller ikke vente for længe når man selv er omkring 40 år. Men så får de nok også rigtig meget ud af hinanden når de kan begynde at lege sammen. 

Jeg vil bare skynde mig at smutte igen, da den lille fis skal hentes i vuggeren. Jeg vender 'frygteligt' tilbage. 

Med forventelig hilsen herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.