Voresbørn.dk har fået nyt look og sjovt indhold

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

343 visninger
3 svar
0 synes godt om
2. maj 2012

Webredaktøren-vb

Så har voresbørn.dk fået nyt look... her i forummet mærker I ikke så meget til det, men for jer der også læser artikler og surfer på resten af hjemmesiden, er forandringen mærkbar.

Som altid må I meget gerne maile ris og ros til tr@oxygen.dk o-klapperi

Af nyt indhold får I blandt andet:

Ægløsningsberegner

Terminsberegner

Højdemåler - hvor høj bliver dit barn?

Barnets horoskop

Og endnu mere inspiration til babymad og madpakken o-kok

Rigtig god fornøjelse!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2012

Jeamie-vb

Har allerede tjekket højdemåleren smile.. Så søn skulle blive ca 186.. cool nok. Fin gennemsnit. Tilgengæld skulle jeg blive 191cm.... Så mangler lige 20 cm endnu... Kan det nås ?? cheerful

Anmeld

4. maj 2012

Signe1704-vb

Har også tjekket højdemåleren: den store dreng skulle blive 184 cm, datteren 168 og den lille dreng 181 cm. De to små er over gennemsnittet på nuværende tidspunkt, mens den store ligger i den lave ende i klassen (men han er heller ikke begyndt at vokse rigtigt endnu).

Bliver spændende at se.

Så fik jeg lige læst deres horoskoper - det passer helt perfekt på min datter, kunne ikke siges mere præcist (hun er krebs).

Drengene er løver og her er der godt nok også mange punkter der passer - specielt på den store.

Anmeld

7. maj 2012

Heidi Nielsen-vb

Begge mine drenge vil bliv 181 cm høje.....og det er nok ikke helt forkert idet de er højere end dem på deres egen alder allerede nu.....

Horoskopet på den store passer perfekt.....han er vandbærer og han passer fuldstændig ind i det der står om den.....

Til gengæld er horoskopet på den bette heeeeelt ved siden af.......ifølge horoskoperne er på siden er fisk men han passer 100 % i vandbærernes horoskop............blink

Meget sjovt at prøve og læse wink

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.