jetkar SKREV:
Hej
Ja vente tid er ikke sjovt, jeg fødte 1 uge før tid med den først, og gik 3 uger over tid med den næste, jeg fødte dagen før de ville have sat mig i gang.
Så jeg håber ikke du kommer til at vente så lang tid.
At blive sat igang er ikke rart, ved den først forsvandt veerne, da vandet gik, så jeg skulle sættes i gang igen, det var en ubehagelig ting at det ikke var min egen krop der lavede veerne.
Tak for dit svar :0)
Jeg kan lige forestille mig at skulle gå 3 uger over!! Det har ikke været rart.
Jeg skal til jordemoder i morgen, og tænkte på om hun kunne fortage en undersøgelse for at se om jeg overhovet er nær en fødsel. Jeg fik af vide at jeg for prikket hul på vandet når jeg er gået 10 dage over. Og JM sagde at det somregel derfra tager nogen timer for flergangsfødende. Så jeg kan se en ende på det :0)
Jeg tænker også på at min termin regnet ud fra første dag i sidste mens. er beregnet til 2. maj som er idag...den anden termin 28. april var efter scanning. Så jeg læner mig lidt op af 2. maj for at holde ud :0)
Jeg ved også godt at man ikke skal hæfte sig på selve datoen og det er ligeså normalt at føde før som efter. Er dog lidt svært når alle mine fødseler har ligget så tæt på terminen.... og 2 af dem før....
Og jeg har det præcis som dig , at det ville være rigtig rart at det gik helt naturligt. Kan ikke lide hvis jeg skal indtage noget kunstigt for at det skal gå igang....Men kan blive nød til det hvis det ej lykkes....
Nu er det sådan at vi både skal til konfirmation og 40 års fødselsdag d. 4. maj på fredag.....Mon ikke det bliver på denne dag :0) Det skulle da lige passe...
Anmeld