Nøj jeg er træt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

462 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. april 2012

Jeamie-vb

De sidste to nætter har jeg været vågen hver time. Har en hoppe der venter føl NU, og har haft veer den sidste uges tid.

Vi har kamera på så vi kan holde øje med hende om natten, men vi skal jo så også være vågne, i tilfælde af der bliver komplikationer.... I påsken havde vi et hav af dyrlæger her ud, for 'noget' skete og vi var ved at miste hende og føl, så er da lidt nervøs for hvad der kommer til verdenen... 

GAAAAB jeg kan godt mærke jeg ikke er 20 mere...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2012

Cilottemor-vb

Jamen så skal du også ha`'baby'......o-klapperiIIIIHHHH hvor spændende med føl på vej. Har du prøvet at modtage føl før? Jeg kan da godt forstå du er træt, men må også være vildt spændt og nervøs, nu når det har været sådan et forløb her til sidst. Er det normalt at heste har veer i så lang tid? Ønsker det bedste for hoppe og føl.

Er der sket noget?

Anmeld

19. april 2012

Jeamie-vb

Hi hi jaaa laughing.. Så det hører jo også lidt til hèr.. Så måske kan jeg sætte mig LIDT ind i hvordan fædrene har det. At stå på sidelinien og ikke ha styr på en skid .. bare vente.

Hun fik et sundt og smukt hingste føl for 5 år siden, men mistede tvillinger for små 2 år siden. De var så små at de bare 'forsvandt' men der var to tydelige børneværelser.

Sidst havde hun pluk veer i 2 mdr og endte med at gå 5 uger over tid.. Jeg var godt mør til sidst. På grundlag af dette vidste jeg det blev en dreng laughing..

Så ved hende er det ganske normalt. Jeg havde dog lykkeligt fortrængt de søvnløse nætter blink

Men vi ved faktisk ikke om der er sket noget med Bebsen.. Moderen fik en reaktion på medicinen og gik i anifylaktisk chock, så er da noget nervøs for om det er en hjerneskadet lille trold der kommer til verdenen.. Hun er sat til i morgen så det kan komme når som helst - men helst ikke om 5 uger da tongue

Anmeld

20. april 2012

Cilottemor-vb

Hej med dig

Godmorgen, hvordan er natten gået? Har du fået sovet lidt, eller har du siddet på vagt? Håber hun (hoppen) har det godt trods veer....

Anmeld

20. april 2012

Jeamie-vb

Hej smile. Satte alarmen èn gang i nat da der var ro omkring midnat = der var ikke optakt til nogte, og jeg var træt... Hele dagen havde det set ud som om at det godt kunne ske den dag, men efterhånden som aftenen skred frem gik det tilbage til normal tilstand... æææv.. Hun er sat til i dag, så hååååber. Hun går og er synligt kvalm og træt af det laughing... Hun er også typen der har synligt 'morgenkvalme'. Den stakkel...

Anmeld

23. april 2012

Cilottemor-vb

Jeamie SKREV:

Hej smile. Satte alarmen èn gang i nat da der var ro omkring midnat = der var ikke optakt til nogte, og jeg var træt... Hele dagen havde det set ud som om at det godt kunne ske den dag, men efterhånden som aftenen skred frem gik det tilbage til normal tilstand... æææv.. Hun er sat til i dag, så hååååber. Hun går og er synligt kvalm og træt af det laughing... Hun er også typen der har synligt 'morgenkvalme'. Den stakkel...

Hej Igen

Håber sådan at i har fået føl, og det er gået godt for hoppe og lillesmile

Anmeld

23. april 2012

Jeamie-vb

sick vi venter stadig...... Har 'kun' haft alarm på 2 gange i nat, men det er ikke noget man bliver yngre af da blink

Kom nuuuuuu....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.