Ny mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2012

milleren-vb

Stort tillykke-hvor er det dejligt. Især når du har skullet vente så længe på det lille vidunder.

Jeg synes tiden går vildt stærkt og føler ikke jeg kan nå at blive helt klar inden lillemanden melder sin ankomst*S*

Jeg er selv sat til 13 september med barn nr 2:)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2012

milleren-vb

Stort tillykke-hvor er det dejligt. Især når du har skullet vente så længe på det lille vidunder.

Jeg synes tiden går vildt stærkt og føler ikke jeg kan nå at blive helt klar inden lillemanden melder sin ankomst*S*

Anmeld

27. juni 2012

Swolsen-vb

milleren SKREV:

mange tak skal du have, grunden til jeg syntes der er lang tid til sep. er nok fordi jeg går sygemeldt, grundet min ryg og arbejdet, men kan jo godt se tiden går, min mand har lige haft ferie 14 dage og den slutter fredag, og syntes ikke rigtig vi har nået at være sammen, og det er nok fordi de 14 dage er gået stærkt :-)

jeg er lidt spændt på hvordan fødselsen kommer til at gå, men kan jo ikke gøre andet end at tænke posetivt :-)

(undskyld mine evt. stavefejl, men er ordblind)

Anmeld

28. juni 2012

milleren-vb

Det er ikke noget man ligger mærke til:)

Synes det ville være mærkeligt hvis man ikke var spændt og lidt nervøs. Det er jeg også selvom min første fødsel forløb helt perfekt. Men er helt rigtigt bare at tænke så positivt man kan-der kommer også den mest vidunderlige gave til sidst.

Det er godt at prøve at få tid til hinanden,men ved også hvor mange ting der kører rundt i hovedet på en så jeg har nok også svært ved at være 100 procent på overfor min kæreste når vi er sammen. Prøver ellers,men der er bare meget at se til med den lille krudtugle,en til på vej og en masse projekter vi ikke har fået afsluttet endnu:)

Er selv sygemeldt pga bækkenløsning så går også herhjeme og kan slet ikke lave alt det jeg gerne vil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.