Aaaatttjjjuuuu gange mange

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

187 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. april 2012

Cilottemor-vb

Hej derude

Vågnede op igår og var ualmindelig forkølet....Øv ikke lige hvad man har brug for sådan 10 dage før termin...Har på nuværende tidspunkt ingen energi...Øjene og næse løber, nyser hver 2. sekund. Kan ikke ligge ned uden næsen løber løbsk...Må sidde op med en spand te ved min side....er helt stoppet i hovedet og mine øre murre...(gør de altid når jeg er forkølet) 

ØV ØV!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2012

Jeamie-vb

Øv øv.... Er det ikke noget med det tager gennemsnitligt 4 dage med sådan èn ? Så har du lidt at løbe på inden den lille ny kommer smile..

Hvad med hovedet hen over noget 'kogende / dampende' vand, eukalyptus dråper i, og et håndklæde, og så ellers bare give snot frit løb ? cheerful

Anmeld

18. april 2012

Janni-Martina-vb

Øv!!! Men forhåbentlig når du at blive rask og komme ordentlig ovenpå igen inden bebsen kommer ud.

Rigtig god bedring!

Anmeld

18. april 2012

Cilottemor-vb

Jeamie SKREV:

Øv øv.... Er det ikke noget med det tager gennemsnitligt 4 dage med sådan èn ? Så har du lidt at løbe på inden den lille ny kommer smile..

Hvad med hovedet hen over noget 'kogende / dampende' vand, eukalyptus dråper i, og et håndklæde, og så ellers bare give snot frit løb ? cheerful

Jeg har desværre ikke dråberne i husetdizzy.....Lyder ellers godt, jeg må tage sådan et dampbad uden dråberne. Min overkrop er som en slasket klud og den føles 10 gange tungere og er øm i musklerne..blink..Næsen løber ikke så meget, men snotten er mere fast nu. Så det spænder i hovedet....

Farmor kommer og henter Jacob idagsmile. Hun tager ham til fredag, da min mand skal til teambuilding med arbejdet torsdag til fredag med overnatning. Kan ikke lige overskue at skulle klare ærterne selv når jeg har det sådan.....Det er første gang Jacob skal sove ude 2 dage i træk. Så det bliver spændende. Ser frem til at jeg bare kan hvile mig og sove når behovet er der....Vi håber det tager omkring en lille uge, så jeg kan nå at blive kampklar til babys ankomst...

Tak for din idesmile

Anmeld

18. april 2012

Jeamie-vb

Hmm hvis du har noget Rooibush te så kan du smide det i også. Det er fyldt med antiosidanter og har en antiinflamatorisk virkning. 

Vi bruger den bla også til øjenbetændelse/irriterede slimhinder på hunde, katte og heste smile

Ellers kan man sommetider få eukalytus dråber i brugsen, ved helse afdelingen.

Kan ikek huske om man må bruge næsespray når man er gravid ermm men mener det ikke, så derfor dise forslag. Ellers er sådan en lille spray jo bare guds gave til snotnæser wink.

God bedring - sov godt smile

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.