Hvor meget tøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

262 visninger
2 svar
0 synes godt om
15. april 2012

Mor-til-2-vb

Hej alle sammen.

Lige et lille spørgsmål til jer alle omkring udstyr til det lille nye familiemedlem smile

Jeg skal med svigermor ud og købe det sidste tøj inden bette-manden melder sin ankomst først i Aug mdr  (Skønt med sådan en svigermor) wink

Hvor meget tøj skal man købe til sådan en lille størrelse? blink

Ved godt man sikkert får noget i barselsgave, men jeg synes det meste plejer at være str. 62 man får og jeg vil jo gerne være på den sikre side og have nok - kan bare ikke huske hvor meget man sådan ca skal regne med...

Håber I derude kan fortælle hvor meget I mener er nok det første stykke tid...

Forårshilsner fra en lykkelig mor tongue

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2012

Meesalith-vb

Mindre end du regner med :-) i babysam pakken fik jeg et VB blad, som indeholdt tre rigtig gode lister med hvilke ting der er gode at have og hvilke der kan vente. Mener tøjlisten er deri. Jeg kan simpelthen ikke huske det ,men jeg regner med 5 til 10 bodyer med lange og korte ærmer. Lidt bukser og lidt trøjer. Husk du får et sensommerbarn ,og der plejer vejret at være monster varmt.

Anmeld

15. april 2012

Heidi Nielsen-vb

Jeg har to vinterbørn og vi havde ikke ret meget tøj til dem til at starte med.....

Vi købte omkring 10 bodystockings med lange ærmer(fordi de var vinterbørn) 5-10 sparkedragter. Vi brugte kun sparkedragter den 1 månede og jeg købte ikke andet for som du selv skriver så får man som regel meget tøj i barselsgave i str 62 og op efter......og det er som regel pænt tøj, altså bukser og bluser og den slags,  så det brugte jeg ikke selv penge på i starten.

Og som meesalith skriver så er det et sensommerbarn du får, det er en varm årstid.......og de plejer at vokse rimlig hurtig den første tid, så jeg vil gætte på du hurtig er i str 62.....

Jeg ville ikke købe ret meget tøj......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.