Her er min dejlige dreng <3 Jeg elsker mig dreng over alt på denne jord, han giver mig glæde og lys i mit liv. Han er idag 13 mdr gammel løber rundt og piller rigtig meget han giver mig noget at se til. Han er altid glad og smiler. Han er begyndt i vuggestue hvor jeg synes han klare sig rigtig godt. Det er dejligt at han kan lide det, var rigtig bange for at han ville være ked a det lige indtil jeg hentede ham, men det er han slet ikke han har det godt og han klare sig rigtig godt med de andre børn, det er kun dejligt at vide. Jeg var lige fyldt 18 da jeg fik ham. Jeg gik og glæede mig til at få ham men langsomt fra jeg fandt ud a at jeg var gravid blev det hele pillet ned. Vi skulle ha psykolog test's og alt muligt andet for at se om vi var egnet til at blive forældre. Jeg glæede mig self stadig men det følges som om man ikke var god nok og at man skulle ha en mor der tjekkede en før barnet var født, det var jeg meget ked af. Som man gik og glæede sig blev det gjort surt a kommunen. Jeg følte mig dum og som en lille pige der ikke havde noget valg andet det de sagde. Men jeg er stolt over hvad jeg har gået igennem og at jeg aldrig gav op! Det gør en mor aldrig, men er stolt a mig selv for at kunne klare det præss det har været på mig ang. kommunen. Det er jeg virkelig .
Anmeld