UUUhhha ja, sådan et lokum har vi også her.....eller flere...
Har efter mange år lært at jeg/vi ikke kan nå det hele og være okey med det (for det meste).....
Vi prøver hver aften at holde nogenlunde pænt i stuen og køkkenet, jeg har lært at lukke dørene til børnenes værelser selvom det klør i mine fingre....Den store pige er super god til at rydde op (har altid været det) vores anden pige.....er fuldstændig bedøvende om det så ligner et væltet lokum...Hun synes det er spild af tid at rydde op. MOOAArr det gør altså ikke noget for mig....De første år var jeg sådan efter hende... men nu, er aftalen at der SKAL ryttes op en gang om ugen eller vi for gæster, ALT på værelset. Det klare hun i stiv arm og der er ikke nogen sure miner
min mands forslag....GODT jeg har ham.....Det er bare skønt...Så er der Jacob på 3 år, ham hjælper vi selvfølgelig....Så bliver alt andet i huset taget når min mand og jeg ser vores snit til at svinge støvsuger, klude, og alt det andet.....samtidig med job og alt andet....
Vi er flyttet for halvandet år siden fra en skøn lejlighed på 91 kvadratmeter til et hus på 180 kvadratmeter....Der er altså lidt mere at se til..Men vi har lært at det er ok der ligger en lille/stor nullermand og snakker til os, så vi også kan have lidt tid sammen ALLE sammen...
Så jo da, vi har også sådan et lokum her
Anmeld