et bombet lokum

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

785 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. april 2012

muslinger-vb

ja sådan ser der ud hjemme ved os for tiden.

kan I kende det??? :-P

http://dagensglimt.blogspot.com/2012/04/et-bombet-lokum.html 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2012

Meesalith-vb

muslinger SKREV:

ja sådan ser der ud hjemme ved os for tiden.

kan I kende det??? :-P

http://dagensglimt.blogspot.com/2012/04/et-bombet-lokum.html 

jeps alt for godt

Anmeld

12. april 2012

Janni-Martina-vb

Ja, kender det godt, synes jeg rydder op og gør rent hver dag, men alligevel kan man starte forfra næste dag. Vi har dog ikke så meget legetøj liggende rundt omkring, da vi har givet ungerne et legeværelse. Det har givet os et pusterum, og nej der bliver ikke ryddet op på legeværelset hver dag :)

Anmeld

12. april 2012

Meesalith-vb

Prøver lige at uploade billedet igen...

Hvis det ikke virker, kan jeg sige at det er CNs legesager i stuen, plus hans dyne fra i morges. Den kom med ned i stuen ,men ikke op igen.

Anmeld

12. april 2012

Cilottemor-vb

UUUhhha ja, sådan et lokum har vi også her.....eller flere...

Har efter mange år lært at jeg/vi ikke kan nå det hele og være okey med det (for det meste).....

Vi prøver hver aften at holde nogenlunde pænt i stuen og køkkenet, jeg har lært at lukke dørene til børnenes  værelser selvom det klør i mine fingre....Den store pige er super god til at rydde op (har altid været det) vores anden pige.....er fuldstændig bedøvende om det så ligner et væltet lokum...Hun synes det er spild af tid at rydde op. MOOAArr det gør altså ikke noget for mig....De første år var jeg sådan efter hende... men nu, er aftalen at der SKAL ryttes op en gang om ugen eller vi for gæster, ALT på værelset. Det klare hun i stiv arm og der er ikke nogen sure minero-klapperi min mands forslag....GODT jeg har ham.....Det er bare skønt...Så er der Jacob på 3 år, ham hjælper vi selvfølgelig....Så bliver alt andet i huset taget når min mand og jeg ser vores snit til at svinge støvsuger, klude, og alt det andet.....samtidig med job og alt andet....

Vi er flyttet for halvandet år siden fra en skøn lejlighed på 91 kvadratmeter til et hus på 180 kvadratmeter....Der er altså lidt mere at se til..Men vi har lært at det er ok der ligger en lille/stor nullermand og snakker til os, så vi også kan have lidt tid sammen ALLE sammen...

Så jo da, vi har også sådan et lokum herlaughing

Anmeld

13. april 2012

Heidi Nielsen-vb

Jah det kender jeg kun alt for godt...sådan ser der også ud her ret ofte.......Vi forsøger også at holde køkken og stue ren hver dag, det lykkedes dog ikke altid.....

Til gengæld får vi ryttet ordentlig op hver 14 dag da vores rengøringsdame kommerog gør rent der :-)

Anmeld

13. april 2012

Jeamie-vb

Ha ha ha ååårk ja... Tror vores hjem til tider er helbredsmæssigt uforsvarligt.... 

Før jeg fik mand og barn havde jeg en næsten OCD lignende tilstand hvor der hver dag inden for samme tidsrum skulle gøres rent. Intet lå forkert og intet var der støv på. Der lugtede altid rent... silly

Jeg er blevet kurereret for min OCD formoder jeg.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.