Termin d. 12. Juli 2012, barn nr. 3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

598 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. april 2012

Mopalisa-vb

Hej.

Jeg hedder Mona, er 36 år og bor i Hundested sammen med min kæreste. Vi har en fælles søn på 3år og 10mdr og hver en søn fra tidligere forhold på henholdsvis 9 og 15år, så den lille ny bliver 4. barn i vores lille flok, men jo nr. 3 for os begge!

Vi kender ikke kønnet på den lille ny, men jeg kan dårligt forstille mig andet end at det også bliver en dreng :0)

Jeg har haft en fin graviditet indtil nu, dog med ret meget kvalme i starten og også en del bækkensmerter, der heldigvis er gået lidt i sig selv igen. Her den sidste uges tid har jeg dog døjet med væske og uro i benene og ret mange plukveer!

Håber på nogle gode snakke og debatter her på siden!

Mvh Mona

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2012

Janni-Martina-vb

Hej og velkommen til.

Det bliver da spændende og høre hvem det er der er flyttet ind i maven, når vi engang når til Juli.

Bor alle de 3 andre hjemme hos jer på fuld tid? Synes vi har hænderne fulde med 2, og frygter lidt når nummer 3 kommer til august, men 4...puha, men det er måske ikke så slemt når aldersforskellen er lidt større? Eller er det en større udfordring med teenagere + en spæd?

Anmeld

12. april 2012

Cilottemor-vb

Hej med dig

Velkommen hertil. Tillykke med din graviditet, og spændende om hvem der ligger derinde og gemmer sig. Jeg hedder Charlotte er 37 år, her hos os venter vi også 4. barn sidst i april. Vi har sammen Olivia på 12, Selma på 9, Jacob på 3 og snart en lillebror til......Mine plukkeveer startede også tideligt, og har her inden for den sidste halvandet måned også fået lidt væske i kroppen....

Håber du bliver glad for at være med herinde...cheerful

Hej for nu :0)

Anmeld

12. april 2012

Mopalisa-vb

Hej,

og tak for hilsnerne!

Nej, de 2 store bor ikke hos os på fuld tid, men er her en del! Det er min den store på 15 (16 lige om lidt), og det er desværre ikke så meget vi ser til ham, da han går i skole på Amager og derfor er en del hos sin far! Efter sommerferien skal han på efterskole!

Men når de er her allesammen går det for det meste meget fint, tror at den store aldersforskel er en medvirkende faktor, selv om ham på 3 og ham på 9, en gang imellem tager sig nogle ture!!

Men det bliver helt sikkert spændende at se hvordan den mindste reagerer på at hav en søster eller bror på fuld tid, det er han jo ikke vant til!

Mona 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.