kan altså snart ikke vente mere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

622 visninger
8 svar
0 synes godt om
12. april 2012

Cilottemor-vb

IIIIIhhhh nu sidder jeg her igen, kl er 3.30 og jeg kan ikke sove. Yesman køre i baggrunden på tv med lav lyd, så jeg ikke vækker hele familien...., har lige drukket en kop te, mælk og spist en rugbrødsmad....igår var bare en øvdag. Havde det som om en tornado var i fuld krig inden i men intet kunne overføres til fysisk energi når man render (lister) højgravid rundt....Kan mærke en pokkers energi, men kan ikke rigtig få det ført ud af kroppen....Ret frustrerende! Har lyst til at løbe, hoppe, springe el. slå vejrmøller....Er blevet enig med mig selv om at det må være opladning til fødselen, og er nok helt naturligt, og må gemme enerigien til fødselen....Kan man det!!!!!...Synes bare det var lidt svært at håndtere igår. Jeg var også igår 'hormonforstyret' og fik en ordenlig tudetur....kunne godt mærke den havde været lidt på vej, så det var faktisk ret befriende bag efter. Håber at det bliver en bedre dag idag....Det gør det! 

Hej for nu

Charlotte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2012

Janni-Martina-vb

Selvfølgelig bliver det bedre idag :) Det er 1 dag tættere på terminen :) Hvornår er det du har termin?

Anmeld

12. april 2012

Cilottemor-vb

Janni-Martina SKREV:

Selvfølgelig bliver det bedre idag :) Det er 1 dag tættere på terminen :) Hvornår er det du har termin?

Jeg har termin d. 28. april, og satser på der bliver tæt derpå. Mine 3 andre er født lige omkring terminen. min første, 5 dage før termin, nr. to, 2 dage efter termin, nr. tre, 3 dage før termin.....

Min morgen er ellers startet med at jeg faldt lige så tung og lang jeg er, i vores indkørseldizzy da jeg skulle følge Jacob i børnehave...Mor hvad laver du dernede??? slog heldigvis ikke maven, hvordan det ellers kunne lade sig gøre...Mit højre knæ tog hele faldet, og jeg var som en strandet hval lige der i indkørsleno-skateboard må ha hjelm på næste gang jeg går ud....Op kom jeg og Jacob tog mig i hånden og sagde at han gerne ville hjælpe med at putte plaster på knæet når han kom hjem. o-klapperiHan er skøn! Ja sådan kan dagen også starte. Men sikke en skøn dag, solen skinner og fuglene synger. Jeg må ud og vralde en tur.....burde gøre rent på badeværelsernepinch skal lige tage mig sammen!!!

Anmeld

12. april 2012

Janni-Martina-vb

Uha, du må passe på, men det var da heldigt at maven ikke kom til skade!

Sød dreng!!!

Ja det er en skøn dag, jeg knokler herhjemme med rengøring for at få tiden til at gå, Alexander (10 mdr.) er alene i vuggestue for første gang, så jeg venter på de ringer efter mig når han er vågnet fra sin formiddagslur :) I mellemtiden bliver lejligheden beboelig igen :)

Altså hvis du skal ud og gå en tur, så husk hjelm og knæbeskyttere :P

Anmeld

12. april 2012

Cilottemor-vb

Janni-Martina SKREV:

Uha, du må passe på, men det var da heldigt at maven ikke kom til skade!

Sød dreng!!!

Ja det er en skøn dag, jeg knokler herhjemme med rengøring for at få tiden til at gå, Alexander (10 mdr.) er alene i vuggestue for første gang, så jeg venter på de ringer efter mig når han er vågnet fra sin formiddagslur :) I mellemtiden bliver lejligheden beboelig igen :)

Altså hvis du skal ud og gå en tur, så husk hjelm og knæbeskyttere :P

Hvordan har du det med hans første dag i vuggestue?....Kan godt huske det selv. Mærkelig fornemmelse at gå der alene når man har afleveret de små første gang...Men egentlig også dejligt. Jeg tror også at jeg gik hjem og fik ryttet op i hele hytten. Den ene gang gik jeg på cafe kan jeg huske...UUhh det er længe siden! Ihvertfald med pigerne..Håber han får nogen hyggelige timer og at du trods rengøring kan nyde lidt at være dig selvcheerful

(nogen hikker i min mave)laughing

rigtig god dag 

Anmeld

12. april 2012

Janni-Martina-vb

Jeg har haft det ret godt med at aflevere ham i vuggestuen, havde lidt dårlig samvittighed fordi jeg nød det. Jeg kender alle pædagogerne, da min knægt på 6 år også gik der. Så det giver noget tryghed tror jeg. :)

Men her i starten kan jeg godt mærke jeg skal have noget at lave, så jeg ikke bare sidder og kigger på klokken, man savner ham da lidt :)

Men ja, jeg nød at kunne gøre rent og spille lidt høj musik, i morgen tror jeg nu bare jeg vil slappe af med en bog :)

Det er en dejlig fornemmelse når de hikker derinde, det er lidt hyggeligt. Jeg tror lille William havde hikke den anden dag, men er ikke helt sikker, det bliver nok nemmere at føle når han er vokset lidt mere :)

Anmeld

12. april 2012

Cilottemor-vb

Janni-Martina SKREV:

Jeg har haft det ret godt med at aflevere ham i vuggestuen, havde lidt dårlig samvittighed fordi jeg nød det. Jeg kender alle pædagogerne, da min knægt på 6 år også gik der. Så det giver noget tryghed tror jeg. :)

Men her i starten kan jeg godt mærke jeg skal have noget at lave, så jeg ikke bare sidder og kigger på klokken, man savner ham da lidt :)

Men ja, jeg nød at kunne gøre rent og spille lidt høj musik, i morgen tror jeg nu bare jeg vil slappe af med en bog :)

Det er en dejlig fornemmelse når de hikker derinde, det er lidt hyggeligt. Jeg tror lille William havde hikke den anden dag, men er ikke helt sikker, det bliver nok nemmere at føle når han er vokset lidt mere :)

Skønt du kender de voksne og vuggestuen. Det er en rigtig god ting...Kan godt forstå du savner ham, håber det har været hyggeligt for ham....Lyder som en god ide med bogen og lidt afslapning i morgen...Skønt med lidt højt musik og rengøring, det gør jeg også...Det er fedt! 

I har fundet navn til jeres lille....vi synes det er så svært med drengenavne.....whistling

Anmeld

12. april 2012

Janni-Martina-vb

Han havde vist haft det rigtig dejligt dernede, han ville næsten ikke med hjem idag :)

Det har ikke været så svært for os at finde navne, da farmand er englænder, skulle det være noget der fungerede på begge sprog. Og så kan man hurtigt frasortere mange navne :)

Det skulle have været Isabella hvis det var en pige.

Anmeld

12. april 2012

Cilottemor-vb

Janni-Martina SKREV:

Han havde vist haft det rigtig dejligt dernede, han ville næsten ikke med hjem idag :)

Det har ikke været så svært for os at finde navne, da farmand er englænder, skulle det være noget der fungerede på begge sprog. Og så kan man hurtigt frasortere mange navne :)

Det skulle have været Isabella hvis det var en pige.

Det var dejligt det har været en god dag i vuggestuencheerful

Så fint...Vi har også gevet vores børn internationale fornavne da farfar er Amerikaner. Olivia, Selma og Jacob...

Hvis vi fik en pige skulle hun hedde Ella....Det synes vi var så fint!

Men nu er det jo en dreng (så vidt vi ved).......Vi har tænkt lidt på Theodor, men er ikke sikre...Vi skal nok lige hilse på ham først.

God aften

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.