Første mand tænder lyset...hej-tråd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

419 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. april 2012

Ginger-vb

Det ser ud til at der ikke er andre herinde endnu, men hej til mig så!

Jeg hedder Inger, er 28 år og venter barn nummer to den 15/12/2012, hvilket jeg lige har fundet ud af igår! 

Jeg er så spændt (og træt og øm og svimmel!) at jeg bare måtte finde et sted at komme af med nyheden.....men vi vil vente de uendeligt lange første tre måneder før vi fortæller nogen om den dejlige nyhed.

Jeg læser til daglig på Århus universitet og håber jeg kan nå at aflevere speciale inden fødslen.  Ellers går jeg med tanker om at prøve sådan et 'smertefri fødsel' kursus, det lyder jo lidt for godt til at være sandt, men denne gang vil jeg gerne være lidt mere på forkant med begivenhederne end første gang. Jeg regner med at føde på Skejby sygehus, hvor jeg havde en fin oplevelse af det hele første gang for snart tre år siden.

....det var lidt om mig, jeg håber der snart kommer andre forventningsfulde herind og skriver med!

KH Ingermor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2012

Jeamie-vb

Jeg venter dog ikke, men derfor vil jeg alligevel sige rigtig meget velkommen til dig og den lille ny verdensborger smile..

Hvor er det dog en dejlig tråd, og rigtig dejligt du deler den nye, og fantastiske nyhed med os. Kan godt forstå du er ved at sprænge i luften smile... 

Jeg glæder mig til at kunne følge jer. Spørg endelig løs hvis der skulle være noget smile

- og er helt sikker på der kommer flere i denne tråd wink

Anmeld

11. april 2012

Janni-Martina-vb

Hej og velkommen til.

Og kæmpe tillykke med den lille spire. Jeg venter selv barn nummer 3 med termin i August, men ja de første 3 måneder er uendelig lange. Vi fik fejret det lidt herhjemme da de var gået :) Synes nu også at resten af ventetiden kan være lang, men tænker ikke så meget over at være gravid i hverdagen. Men har jo også nok at se til med de andre børn.

Hvilket køn er dit første barn, og hvor gammel?

Anmeld

11. april 2012

Meesalith-vb

Velkommen til og tillykke :-) jeg venter en lillesøster til juli. Går selv på kasernen, så vil høre hvad du læser? Og endnu mere hvad du skal skrive speciale i?

Anmeld

12. april 2012

Cilottemor-vb

Hej og velkommen :0)

Stort tillykke med graviditeten. Mit navn er Charlotte og jeg venter mit 4. barn ( en dreng) om 3 ugers tid....Det er helt fantastisk at få bekræftet sin graviditet, og kan sagtens følge dig i at man MÅ dele det med nogen...Man får lyst til at råbe det ud til alle på ens vej...Nu er jeg ved at være der hvor jeg vil have fødselen overstået og møde vores dreng....Held og lykke med det hele.

Hej for nu.... :0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.