Tvillinger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.347 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. april 2012

Rina1982-vb

TERMIN OG DAG FOR FØDSEL: 10. september/ 26. august 2011

FØDESTED: Kolding Sygehus

VÆGT OG LÆNGDE: 2870/51 og 2755/47

KØN: dreng og pige

NATURLIG FØDSEL ELLER KEJSERSNIT: Vandet gik og fødlen gik naturligt i gang med veer i 12 timer, men det endte med akut kejsernit, fordi børnenes hjerterytmer faldt.

SMERTESTILLENDE: Epiduralblokade

HVEM VAR MED MED TIL FØDSEL: min mand

MULIGT NAVN: Noah og Caroline

SØSKENDE: Ingen

SÅ MEGET TOG JEG PÅ: 0 kg.

FIK STRÆKMÆRKER / ÅREKNUDER: Fik strækmærker, tvillingerne fyldte godt. Men ingen åreknuder.

ANDET: Havde en dejlig ukompliceret graviditet. Men vi var indlagt 17 dage, fordi der gik stafylikokker infektion i mit kejsernitsår, så jeg måtte opereres 5 gange på de 17 dage.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2012

Janni-Martina-vb

Velkommen til, og tillykke med dine tvillinger. Dejligt at din graviditet var ukompliceret, det må være en af de ting jeg ville frygte hvis jeg ventede tvillinger.

Rigtig øv med de mange operationer og så på så kort tid. Men det lyder til du er kommet vel igennem det hele. Håber det går godt med de 2 små.

:)

Anmeld

8. april 2012

Jeamie-vb

Hej hej smile og velkommen til smile.... ja det var da en hel del gange du blev opereretermm. Er det noget du mærker til stadigvæk ? 

Jeg er lidt nysgerrig, men hvordan kan du tage 0 kg på ?? smile

Der er vidst nogle stykker herinde der har tvillinger - men gad vide hvor mange hèr er egentlig ?! Kan være de dukker op i din tråd - ellers spørger vi sq i en anden wink

Anmeld

9. april 2012

babytrunte-vb

Hvordan er det så at have tvillinger? - Tillykke med dem. Jeg kan slet ikke forestille mig hvordan det er. Så er lidt nysgerrig. Ikke at jeg venter at få tvillinger, men som sagt, kan bare ikke forestille mig det.

Det lyder da vildt med alle de gange du skulle opereres bagefter. Fedt du havde en god graviditet.

Rigtig fine navne, men du skriver det er mulige navne? Har i ikke bestemt jer endnu? Jeg troede man skulle have registreret navne inden de er 6 mdr?!

Og lige velkommen til. Jeg fødte en pige den 4. oktober ved planlagt kejsersnit da hun sad op. Heldigvis ingen problemer bagefter med såret. Men Gud for en forfærdelig oplevelse det var for mig at få kejsersnit. Heldigvis nyder jeg idag, det kom ud af det. Jeg har en lækker pige, der bare er helt fantastisk. Men sådan har de fleste forældre det vist med deres børn.

Anmeld

9. april 2012

Polyp-vb

man skal registrere navn inden 6 mdr ellers vanker der dagbøder og går der derefter længe igen hæftestraf...til gengæld tvangsnavngives de IKKE Frederik og Magrethe ;-)

jeg er vokset op med tvillinger som nærmeste venner - det er min primære tvillingeerfaring

Anmeld

9. april 2012

Jeamie-vb

Vores søn var èn dag fra at fylde 8 mdr da han blev døbt - men fordi datoen for dåben var valgt gav det ingen problemer... Der var dog ingen der 'prikkede' til os, og distret stod og viftede med et girokort da de 6 mdr nærmede sig tongue... Tror jeg da grin

Anmeld

30. august 2012

Willysmor-vb

Tillykke med tvillingerne!

Har selv tvillinger fra februar i år,

samt en dreng fra 2009...

:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.