3. trimester..!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.150 visninger
18 svar
0 synes godt om
8. september 2009

LineD

Wuhuuu, endnu en milepæl er noget, har idag taget hul på 3. og sidste trimester!
Nu må tiden gerne flyve afsted så bettemanden snart kommer ud til os!
Masser af møffen i mavsen og den vokser Glæder mig til JM d. 15 så jeg kan få klar besked omkring PKS

Ville bare lige dele glæden over milepælen med jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2009

Pige2009

LineD skriver:

Wuhuuu, endnu en milepæl er noget, har idag taget hul på 3. og sidste trimester!
Masser af møffen i mavsen og den vokser

Tiden går desværre langsomt efter indgangen til 3. trimester. Jeg er også ufattelig utålmodig ligesom dig

Jeg krydser fingre for et positivt svar den 15.

Knus Linda 35+3

Anmeld

8. september 2009

Brams

Det er sjovt jeg synes at 3. trimester indtil videre er gået ufattligt stærkt, måske fordi jeg virkelig nyder al hendes asen og masen og synes det bliver lidt vemodigt ikke at skulle have hende så tæt ved mit hjerte derinde i maven meget længere

Glæder mig dog også ufatteligt til hun kommer ud, så det hele lyder måske lidt underligt - bare sådan det føles.

Trine 32+5

Anmeld

8. september 2009

Mira0911

LineD skriver:

Masser af møffen i mavsen og den vokser Glæder mig til JM d. 15 så jeg kan få klar besked omkring PKS

Ville bare lige dele glæden over milepælen med jer

Hvor dejligt... Hvorfor skal du have PKS?

Anmeld

8. september 2009

mortil(nichlasogmathias)

Dutte84 skriver:

Hvor dejligt... Hvorfor skal du have PKS?

lige mine ord.. hvorfor.. jeg sku også.. nichlas lå forkert.. havde fået en dag og tidspunkt, men han ville ud før, så det blev akut kejsersnit..

Anmeld

8. september 2009

Mira0911

karina22 skriver:

lige mine ord.. hvorfor.. jeg sku også.. nichlas lå forkert.. havde fået en dag og tidspunkt, men han ville ud før, så det blev akut kejsersnit..

Øv.. Så kan man håbe du selv  føder næste gang...

Anmeld

8. september 2009

4kløver

Ja jubii det er snart slut
Glæder mig helt vildt. Håber at føde om natten. syndes at det er sjovt at høre manden når man vækker han, hvilken lort han lukker ud

Anmeld

8. september 2009

mortil(nichlasogmathias)

Dutte84 skriver:

Øv.. Så kan man håbe du selv  føder næste gang...

det var planen, så det håber jeg meget på.. kunne godt tænke mig at få lov at prøve selv, selvom det gør mig lidt nervøs at tænke på..

Anmeld

8. september 2009

Mira0911

karina22 skriver:

det var planen, så det håber jeg meget på.. kunne godt tænke mig at få lov at prøve selv, selvom det gør mig lidt nervøs at tænke på..

Jeg var selv rigtig nervøs... Det er så fantastisk at føde selv...

Anmeld

8. september 2009

Unalisa

4kløver skriver:

Ja jubii det er snart slut
Glæder mig helt vildt. Håber at føde om natten. syndes at det er sjovt at høre manden når man vækker han, hvilken lort han lukker ud

jeg ønsker mig virkeligt meget at føde om natten også. ( heheh :-)   jeg synes at det meget bedre at føde om natten end om dagen.

Håber jeg komme til at føde om midt om natten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.