30 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

455 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. april 2012

Janni-Martina-vb

Så fylder man lige 30 idag...

Rigtig mange prøver at drille med alderen, men har det nu okay med at fylde 30 når jeg kan sige at jeg er gravid med nummer 3. Jeg har da opnået en hel del ting i de første 30 år. På familie fronten har størstedelen af de første 30 år handlet om mig, og størstedelen af de næste 30 år kommer til at handle om mine dejlige børn. Derefter kommer det nok til at handle om mig og min mand de sidste 30 år :) Og måske nogle børnebørn...:)

P.s. Sorry mht vejret, men solen skinnede altså her da jeg blev født kll. 9 i morges :P

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2012

Jeamie-vb

Tillykke med de 30 smile... Jeg husker min som den mest fantastiske dag... Dog kan den ikke sammenlignes med din på nogen måder - men 30 er nu ikke en bekymrende alder, men en alder der skal nydes... Er der en alder der kan mobbes med længere ? Vi bliver jo ikke gamle og slidte som førhen, men kan holde os smækre og lækre hvis vi gider ?! wink...

Håber du får en fed dag og bliver fejret med maks manèr o-flag

Anmeld

6. april 2012

Meesalith-vb

Stort tillykke :-) her har der været overskyet, men ikke så meget regn. Er bare glad for jeg så OB kampen hjemme i stuen, for der var da vand i lårtykke stråler. Havde vi boet i Odense stadig, var vi på stadion... Håber du har haft en god dag i dag, og er blevet fejret med maner :-)

Anmeld

7. april 2012

Janni-Martina-vb

Tak :)

Jeg endte med at have en rigtig skøn dag. Synes dog det var mærkeligt at få en masse beskeder som lød på: velkommen til de voksnes rækker.....

Jeg er gravid med barn nummer 3 forlovet og har ikke boet hjemme siden jeg var 17... og alligevel mener folk at det først er nu jeg er blevet voksen??? Forstår ikke folk skriver sådan noget. Jeg synes bestemt jeg har været voksen i ret mange år efterhånden.

Anyway oven på alt det dejlige irriterede det mig lige, måske det bare er hormonerne, for dem er der mange af denne gang :)

Anmeld

8. april 2012

Polyp-vb

den med de voksnes rækker kommer du til at høre igen-igen, når du fylder 40...når du fylder 50 udvides repertoiret vist med 'velkommne i natpissernes klub'...charmerende...men eftersom sådanne udsagn altid kommer fra de, der er ældre end dig, så er de jo bare at regne som misundelige på din ungdom...du er jo 'barely out of your twenties...'

Du bor da forhåbentlig hjemme (hos dig selv og din familie)pinch...ja, en af mine kæpheste...at bo hjemme...hvorfor er det lige, at det er lig med at bo hos ens forældre uanset alder....man bor sgu da hjemme, når man selv betaler hulejen og ens navn står på skødet/lejekontrakten og man iøvrigt har egne børn etc....Nogle gange er vi altså selv med til at gøre dansk til et fattigt sprog!

(og ingen kritik af dig iøvrigt ... bare af udtrykket i sig selv)     o-mur

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.