Tydeligt scanningsbillede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

486 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. april 2012

Janni-Martina-vb

Var til scanning idag, og det var tydeligt hvem der var flyttet ind i maven!

Det bliver en lille William. Endnu en dejlig dreng til flokken :)

Vi kunne ikke få taget et profil billede af ham, så jeg spurgte om vi ikke kunne tage et billede lidt længere nede :P

Har jo allerede profilbillede af ham fra nakkefoldsscanningen, og har også en masse profilbilleder af mine 2 andre drenge, så nu fik jeg noget lidt andet :)

Han lå fint inde i maven, var sund og rask. Vrikkede lidt med tæerne, og holdt sig for ørene, så vi blev enige om at lyden fra scanningsapperatet brød han sig ikke om :) Billedet er taget som om han sidder på en kopimaskine, så man kan se 2 lår med en lille 'pakke' i midten. :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2012

Jeamie-vb

Hi hi fedt skrevet :).. Og billede :)......meget sigende.

Anmeld

4. april 2012

Englemor81-vb

Haha... Sådan et scanningsbillede har vi også, som bevis på at vores var/er en Nichlas :-P

Anmeld

5. april 2012

Cilottemor-vb

Hej

Jamen stort tillykke med jeres kommende dreng. Det er så spændende når man ligger der....Vi har også et sjovt billede hvor jordemoderen der scannede os med forrige baby havde lavet en fin lille pil på billedet i retning at en 'pakke' som jeres.....Billedet var taget fra en anden vinkel, hvor det ikke fremgik så tydeligt i vores øjne...Vi venter os også endnu en lille dreng om ikke så længe.....

Anmeld

5. april 2012

Janni-Martina-vb

Cilottemor SKREV:

Hej

Jamen stort tillykke med jeres kommende dreng. Det er så spændende når man ligger der....Vi har også et sjovt billede hvor jordemoderen der scannede os med forrige baby havde lavet en fin lille pil på billedet i retning at en 'pakke' som jeres.....Billedet var taget fra en anden vinkel, hvor det ikke fremgik så tydeligt i vores øjne...Vi venter os også endnu en lille dreng om ikke så længe.....

Ja det var meget spændende denne gang, spurgte meget mere ind til hvad det var vi kiggede på, og jordmoderen var super god til at forklare det hele. Så fik en god rundtur af William :) Hans hjerne, nyrer, knogler osv. Noget jeg aldrig fik gjort ved de 2 andre drenge. Men havde besluttet mig for at denne gang ville jeg have det hele med :)

Tillykke med jeres kommende dreng, hvornår er du sat til?

Anmeld

5. april 2012

Janni-Martina-vb

Englemor81 SKREV:

Haha... Sådan et scanningsbillede har vi også, som bevis på at vores var/er en Nichlas :-P

Hehe Ja det er lidt specielt :) Og en sjov ting at have mange år i fremtiden :)

Anmeld

5. april 2012

Janni-Martina-vb

Jeamie SKREV:

Hi hi fedt skrevet :).. Og billede :)......meget sigende.

Tak :) Det var lidt sjovt, for efter hun havde vist mig det skulle hun lige være sikker på at det ikke var navlestrengen, så hun slog over på en anden scanningstype der viste blå og røde farver, tror det havde noget med blodtilførsel at gøre, men der var ingen farver nede ved den lille pakke, så den er god nok :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.