Dejlig overraskelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

766 visninger
12 svar
0 synes godt om
8. september 2009

tumle81

Min mor har lige ringet og sagt at hun gerne vil betale for en klipning hos hendes frisør til mig.

Jeg har længe snakket om at få gjort noget ved håret, men har bare ikke fået taget mig sammen til det... Men nu skal det være, ringede med det samme og de havde en tid allerede i morgen kl 11.30

Jubii jeg glæder mig allerede...

Knus Kathrina 33+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2009

Tina2

tumle81 skriver:

Min mor har lige ringet og sagt at hun gerne vil betale for en klipning hos hendes frisør til mig.

Jeg har længe snakket om at få gjort noget ved håret, men har bare ikke fået taget mig sammen til det... Men nu skal det være, ringede med det samme og de havde en tid allerede i morgen kl 11.30

Jubii jeg glæder mig allerede...

Knus Kathrina 33+0

Ej hvor lækkert,  skal du ha lavet noget vildt?

Jeg var ved frisør i aug, kæææææft det var dyrt, men havde også valgt en god en lige i centrum af Aalborg og er bare kanon glad for det:-)))))

VIIIIILDT du kun har 7 uger igen, synes sgu tiden flyver afsted!!!!

Anmeld

8. september 2009

tumle81

Jeg vil selv farve det med henna når det er blevet klippet, vil ikke have en masse kunstig farve i håret mens jeg er gravid! Nok heller ikke når jeg ammer til den tid altså *s*

Jeg ved ikke helt hvad jeg skal have lavet, vil gerne have klippet pandehår tror jeg, og så en eller anden smart frisure. Vil sprøge frisøren til råds om hun har nogle gode ideer...

Ja tiden går stærkt, jeg kan heller ikke selv følge med. Det er jo kun lige lidt over halvanden måned!!

Knus Kathrina

Anmeld

8. september 2009

Susan1978

glæder mig til at se det.. husk at tage før og efter billeder..

og fed overraskelse...

Anmeld

8. september 2009

Tina2

Susan1978 skriver:

glæder mig til at se det.. husk at tage før og efter billeder..

og fed overraskelse...

Jaaaaah, husk pics!!!!!!

Anmeld

13. september 2009

tumle81

Har ikke glemt billedet, men kan ikke lige finde kameraet :-(

Det blev super godt synes jeg selv. Har fået klippet en del af pandehåret, så det er blevet sådan lidt halvlangt og alligevel ikke rigtig...
Mit hår er blevet klippet i etager og lige lidt ned over skuldrene, det har bare lettet så meget :-)

Desuden fik jeg farvet det da jeg kom hjem, så nu er det dejlig henna farvet igen :-)

Knus Kathrina

Anmeld

13. september 2009

Tina2

tumle81 skriver:

Har ikke glemt billedet, men kan ikke lige finde kameraet :-(

Det blev super godt synes jeg selv. Har fået klippet en del af pandehåret, så det er blevet sådan lidt halvlangt og alligevel ikke rigtig...
Mit hår er blevet klippet i etager og lige lidt ned over skuldrene, det har bare lettet så meget :-)

Desuden fik jeg farvet det da jeg kom hjem, så nu er det dejlig henna farvet igen :-)

Knus Kathrina

Lyder fedt..... Husk billede

Anmeld

14. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Nu blir jeg da også mega nysgerrig. *venter spændt på billede*

Anmeld

5. oktober 2009

tumle81

Så tøser, endelif fik jeg taget mig sammen til at tømme kameraet

Tag jer ikke at mit fede runde gravid ansigt, ihh hvor jeg glæder mig til at se normal ud igen

Knus Kathrina 36+6
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. oktober 2009

Susan1978

Det ser da fedt ud... lækkert med pandehår..    ogd en røde farve er flot.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.