Hejsa.
Det lyder dejligt med besøget, det er skønt, når alt er som det skal være. Det er også en fin størrelse han lyder til at have.
Ved min fødsel med min søn i 2006 sad moderkagen også fast. Desværre føltes det ikke sådan, så jdm trak den forsigtigt ud, men desværre også min livmoder. Det sker MEGET sjældent, at 'leddene', der holder livmoderen er så slappe, men det var ved at gå galt. Jeg mistede over 3 liter blod, og havde det derfor også fordeligt den første tid. Bagefter blev der sat spørgsmåltegn ved, om jeg overhovedet kunne få flere børn.
Det kan jeg jo så heldigvis, men jeg har valgt kejsersnit denne gang, netop fordi de ikke kunne garantere, at det ikke ville ske igen, at livmoderen krænger sig med ud. De kunne sagtens garantere at jeg ville få skrabet moderkagen ud, og at der ville blive holdt øje med mig, fra jeg kommer ind.
Men den fødsel har simpelthen sat sine spor, så for at få ro i graviditeten valgte jeg KS. Det var der heldigvis fuld opbakning til.
De kunne heller ikke sige noget om, hvorfor det skete, eller at det ikke ville ske igen. Jeg tror ikke, at du blev meget klogere af mit svar, men ville også bare fortælle at jeg fik samme besked som dig. At man ikke kan udelukke det desværre.
Anmeld