Sygemeldt/selvstuderende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

286 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. marts 2012

Meesalith-vb

Så blev jeg sygemeldt med bækkenløsning. Men da min underviser synes det er dumt jeg ikke tager semesteret færdig, så er jeg gået med til at blive selvstuderende. Det betyder at jeg skal skrive en opgave på10-15 sider i maj og aflevere en anden opgave på 25 sider i juni. Men jeg kan så slippe for at komme til undervisning.

Er ikke helt sikker på at jeg er tilfreds med den løsning, men giver det et par uger og ser om det kan lade sig gøre. Alternativet er jo at smide min baby på 7 mdr i vuggestue, så jeg kan studere. Og det vil jeg jo slet ikke :-(

Øv altså! Den eneste gode ting, var at vi nok måske godt kunne finde ud af en tidlig igangssættelse. Men det er jo stadig først i juli det vil ske. Det var i hvert fald hvad min læge sagde.

Mvh

Ea 23+0 og alt for lang tid til fødsel...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2012

Polyp-vb

10-15 sider er ikke så meget som det lyder - det er vel både med indledning og konklusion

25...tja...hvis du ellers har det godt, så er det da også overkommeligt, hvis du er godt inde i stoffet...jeg skrev mit speciale (120 sider) mens jeg var på barsel og det gik fint

og skal du bruge hjælp - både fagligt og mental opbakning...så opretter du da bare en tråd til formålet ;-)

Anmeld

29. marts 2012

Meesalith-vb

Jeg synes pt det virker fuldstændig uoverskueligt. Men må jo forsøge.

Hvad har du læst?

Jeg er på æstetik og kultur på kandidaten...

Anmeld

29. marts 2012

Polyp-vb

cand ling merc - med speciale i jura og medicin og har været mentor for en del andre samt også hjulpet ret kraftigt med en pædagogopgave/speciale eller hvad det nu lige var det hed.

Skriv løs uden kritiske øjne - lige pludselig har du aaaaaaaaaaaaaaalt for meget, og så begynder du at slette, omformulere, tage stilling til grammatik og opstilling etc - og sæt så din private deadline mindst 3 dage før endelig aflevering...og hold den ret strikst - så er der nemlig pludselig masser af tid til finpudsning. Kan du få en til at læse korrektur og evt rette med kommentarer så gør også det - friske øjne der ikke ved hvad der skulle have stået...er altid godt ;-)

Jeg regner ikke korrektur på 10-15 sider for det store - så kom bare an!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.