Hej
Nej jeg er her også, og har da også lavet en lille barn til april tråd :)
Men hej. Jeg hedder Alice er 29 år og venter mit barn nr. to den 10/4, men ligesom jer må det gerne blive i dag i stedet for.
Vi regner stærkt med at det er en lille søster der kommer, og dte er også en pige vi har i forvejen, så her bliver huset fyldt med østrogen. Og hende på 3,5 er en rigtig PIGE slap af et temperament den unge har!?!?!?!?
Storesøster glæder sig pt rigtig meget til lillesøster kommer og spørger dagligt (ange gange dagligt) om hvornår lillesøster kommer. Og ville så gerne sige nu, men da jeg gik over til 41+5 med tøsen så er der ikke så stor sandsynlighed for at jeg føder før tid med denne...øv. Gider nemlig ikke det her graviditets halløj mere. Ville hellere have klumpen ud og i armene, så kroppen kan blive sig selv igen og jeg så vil kunne nå mine fødder :)
Har i andre ellers haft en god graviditet, uden de vilde gener?
Jeg kastede op de første 4 måneder og tabte mig, blev truet med tvangsfodring hvis det ikke vendte, men det gjorde det så heldigvis, men nu overspiser jeg så i stedet for...har taget knap 13 kilo på indtil nu i forhold til før graviditetsvægten. Havde lige nået at smide 17,5 kilo inden jeg blev gravid og var derved blevet normalvægtig.
REsten af graviditeten har været okay, kun haft ligamentsmerter, og nervesmerter i ben og underliv. Så skal ikke klage. Er bare klar nu.
Jeg kan egentlig godt sove, vågner selvfølgelig hver gang jeg skal vende mig og er oppe at tisse en gang hver nat. Syntes det værste er at jeg nu ikke kan ligge på maven pga bulen og en mast fornemmelse, ikke ligge på ryggen pga det maser ned i ryggen og på tarmene. Siderne er det sidste der er tilbage, men nu er mine hofter begyndt at gøre ondt når jeg ligger for længe på samme side.
KOM UD NU
Anmeld