Hej til alle med termin i april

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.311 visninger
10 svar
0 synes godt om
27. marts 2012

Chanette1979-vb

Hej med jer

Så fik jeg endelig oprettet en profil, så jeg kunne møde andre ligesindede. Venter barn nr. 2 - endnu en dreng, så huset er fuldt med testeron. :-)

Jeg har termin 5. april, så det er jo lige om lidt og jo før jo bedre.....Gider altså bare ikke rigtig lige være gravid mere. Synes terminsgruppen virker lidt lille - kan det det passe. Lad mig høre fra jer derude.

Kærlig hilsen

Chanette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2012

Webredaktøren-vb

Hej og velkommen til smile

Der er jo en, der skal være den første, så mon ikke, der er flere, der får lyst til at følge dit eksempel...

Spændende om du rammer den 5. april... det er også min fars fødselsdag laughing

Og det er da en skøn tid, at du kommer til at holde barsel i o-klapperi

Anmeld

27. marts 2012

Cilottemor-vb

Chanette1979 SKREV:

Hej med jer

Så fik jeg endelig oprettet en profil, så jeg kunne møde andre ligesindede. Venter barn nr. 2 - endnu en dreng, så huset er fuldt med testeron. :-)

Jeg har termin 5. april, så det er jo lige om lidt og jo før jo bedre.....Gider altså bare ikke rigtig lige være gravid mere. Synes terminsgruppen virker lidt lille - kan det det passe. Lad mig høre fra jer derude.

Kærlig hilsen

Chanette

Hej med dig

Jo jeg er her også..... er også lige kommet på for ikke så længe siden :0) Jo den virker ikke så stor gruppen. Mit navn er Charlotte, jeg har Termin 28. april, og venter mit 4. barn også en dreng. Jeg har det på samme måde med at det gerne snart må ske.....Har spurgt lidt herinde om gode ideer til hvad man kan foretage sig om natten. Jeg har sådan ballade i kroppen om natten......Jeg skal føde på Hvidovre for første gang, har født på Herlev de 3 andre gange....Så jeg mangler lige at få tjekket fødemodtagelsen ud inden det hele går løs. Må lige ha min mand med, for jeg er ikke født med indbygget GPS...langt fra! kan fare vild hvor som helst....Så der må han lige tage over...

Velkommen hertil

Hej for nu :0)

Anmeld

29. marts 2012

als-vb

Hej

Nej jeg er her også, og har da også lavet en lille barn til april tråd :)

Men hej. Jeg hedder Alice er 29 år og venter mit barn nr. to den 10/4, men ligesom jer må det gerne blive i dag i stedet for.

Vi regner stærkt med at det er en lille søster der kommer, og dte er også en pige vi har i forvejen, så her bliver huset fyldt med østrogen. Og hende på 3,5 er en rigtig PIGE slap af et temperament den unge har!?!?!?!?

Storesøster glæder sig pt rigtig meget til lillesøster kommer og spørger dagligt (ange gange dagligt) om hvornår lillesøster kommer. Og ville så gerne sige nu, men da jeg gik over til 41+5 med tøsen så er der ikke så stor sandsynlighed for at jeg føder før tid med denne...øv. Gider nemlig ikke det her graviditets halløj mere. Ville hellere have klumpen ud og i armene, så kroppen kan blive sig selv igen og jeg så vil kunne nå mine fødder :)

Har i andre ellers haft en god graviditet, uden de vilde gener?

Jeg kastede op de første 4 måneder og tabte mig, blev truet med tvangsfodring hvis det ikke vendte, men det gjorde det så heldigvis, men nu overspiser jeg så i stedet for...har taget knap 13 kilo på indtil nu i forhold til før graviditetsvægten. Havde lige nået at smide 17,5 kilo inden jeg blev gravid og var derved blevet normalvægtig.

REsten af graviditeten har været okay, kun haft ligamentsmerter, og nervesmerter i ben og underliv. Så skal ikke klage. Er bare klar nu.

Jeg kan egentlig godt sove, vågner selvfølgelig hver gang jeg skal vende mig og er oppe at tisse en gang hver nat. Syntes det værste er at jeg nu ikke kan ligge på maven pga bulen og en mast fornemmelse, ikke ligge på ryggen pga det maser ned i ryggen og på tarmene. Siderne er det sidste der er tilbage, men nu er mine hofter begyndt at gøre ondt når jeg ligger for længe på samme side.

KOM  UD NU

Anmeld

29. marts 2012

cilmag-vb

Hejsa.

Jeg er her også, men har ikke været så aktiv.

Jeg hedder Rikke er 32 år og venter mit 3. barn. Har i forvejen en datter på 11 år, samt en søn på snart 6 år. Derudover har jeg en bonusdatter på 3 år.

Jeg venter en pige. Har termin d. 17 april, men på grund af en vanskelig fødsel af min søn, skal jeg have kejsersnit på mandag d. 2 april. Så det er jo lige om lidt.smile

Jeg synes denne graviditet har været den strengeste. Kastede også op til og med uge 17, hvor jeg lå sygemeldt. Så var jeg i gang i ca. 7 uger, men blev så sygemeldt med bækkenløsning. Så jeg har også set frem til d. 2 april længe nu!

Jeg sover heldigvís meget godt for tiden, skal bare lige op og tisse en 3 gange i løbet af natten, men falder hurtigt i søvn igen, så det er dejligt.

Nu vil jeg bruge den sidste weekend, inden prinsessen ankommer, på at få købt lidt ind til haven. Regner naivt med at jeg og manden kan gå og nusse med det i påsken, mens den lille ligger i barnevognen. Jeg trænger så meget til at komme i gang igen, men jeg ved jo også godt, at man skal slappe af og ikke tage for hårdt fat efter et kejsersnit. Så det ender nok med, hvis vejret tillader det, at jeg ligger i en liggestol og kigger på, at manden laver vores køkkenhave klar.

Kærlig hilsen

Rikke

Anmeld

29. marts 2012

Cilottemor-vb

Cilmag SKREV:

Hejsa.

Jeg hedder Rikke er 32 år og venter mit 3. barn. Har i forvejen en datter på 11 år, samt en søn på snart 6 år. Derudover har jeg en bonusdatter på 3 år.

Jeg venter en pige. Har termin d. 17 april, men på grund af en vanskelig fødsel af min søn, skal jeg have kejsersnit på mandag d. 2 april. Så det er jo lige om lidt.smile

Jeg synes denne graviditet har været den strengeste. Kastede også op til og med uge 17, hvor jeg lå sygemeldt. Så var jeg i gang i ca. 7 uger, men blev så sygemeldt med bækkenløsning. Så jeg har også set frem til d. 2 april længe nu!

Jeg sover heldigvís meget godt for tiden, skal bare lige op og tisse en 3 gange i løbet af natten, men falder hurtigt i søvn igen, så det er dejligt.

Nu vil jeg bruge den sidste weekend, inden prinsessen ankommer, på at få købt lidt ind til haven. Regner naivt med at jeg og manden kan gå og nusse med det i påsken, mens den lille ligger i barnevognen. Jeg trænger så meget til at komme i gang igen, men jeg ved jo også godt, at man skal slappe af og ikke tage for hårdt fat efter et kejsersnit. Så det ender nok med, hvis vejret tillader det, at jeg ligger i en liggestol og kigger på, at manden laver vores køkkenhave klar.

Kærlig hilsen

Rikke

Hej Rikke

IIIIHHH hvor spændende......Har ikke personligt fået fortaget et kejsersnit, men tænker at jeg ville have helt vildt mange sommerfugle (hvis de ku være der) i maven når man har en dato hvor man VED man bliver mor/far....

Det lyder dejligt med lidt roden i haven med manden, men mon ikke du skal tage den på en liggestol og slappe af og nyde jer alle sammen. Hvis man ser på vejrudsigten en uge frem så ser det måske lidt koldt ud.....men man ved aldrig...

Sidste år i påsken var det omkring 20 til 25 grader.....

Held og lykke med den lille prinsesse på mandag.....

Anmeld

30. marts 2012

als-vb

ja nogle gange fortryder man man ikke valgte kejsersnit...specielt nu hvor de er så tæt på, så ville man da vide hvornår det var.

Fik kejsersnit sidste gang, men det var akut og ikke planlagt.

Vi har valgt at prøve vaginal fødsel denne gang også, men med så mange lægeaftaler, jordemoder aftaler, amme aftaler og opholdsaftaler man skulle tro det var løgn. Få rvirkelig guldpakken :)

Men ville syntes det var fantastisk hvis hun kom ud nu og ikke først om op til 21 dage.

11 dage til termin 21 dage til igangsættelse hvis fødselen ikke går i gang af sig selv.

Anmeld

31. marts 2012

cilmag-vb

Hej igen.

Jeg har også forfærdelige mange sommerfugle i maven lige nu. Er enormt rastløs, og skal helst foretage mig et eller andet. Så her bliver rent og vasket til bunds. wink

Vi var til forberedelsessamtale i går på sygehuset. Her fik vi at vide, at vi er de sidste, der skal til. Der er 4 planlagte KS på mandag på OUH. Men vi skulle forberede os på, at kommer der noget akut op, er det os, der bliver udskudt. Det var lidt øv, for nu er det hele planlagt. Men det er rart, at de siger det. Det bliver så højst sandsynligt tirsdag i stedet. Men jeg håber da, at vi kommer til mandag.

Ja, vejret tegner ikke så godt her i påsken, så det bliver nok til lidt sofahygge i stedet. Der kommer også en del gæster i helligdagene. Jeg kan godt huske varmen sidste påske, det er vildt at tænke på, især når det nu småsner lidt i dag...

Cilottemor SKREV:

Cilmag SKREV:

Hejsa.

Kærlig hilsen

Rikke

Hej Rikke

IIIIHHH hvor spændende......Har ikke personligt fået fortaget et kejsersnit, men tænker at jeg ville have helt vildt mange sommerfugle (hvis de ku være der) i maven når man har en dato hvor man VED man bliver mor/far....

Det lyder dejligt med lidt roden i haven med manden, men mon ikke du skal tage den på en liggestol og slappe af og nyde jer alle sammen. Hvis man ser på vejrudsigten en uge frem så ser det måske lidt koldt ud.....men man ved aldrig...

Sidste år i påsken var det omkring 20 til 25 grader.....

Held og lykke med den lille prinsesse på mandag.....

Anmeld

31. marts 2012

cilmag-vb

als SKREV:

ja nogle gange fortryder man man ikke valgte kejsersnit...specielt nu hvor de er så tæt på, så ville man da vide hvornår det var.

Fik kejsersnit sidste gang, men det var akut og ikke planlagt.

Vi har valgt at prøve vaginal fødsel denne gang også, men med så mange lægeaftaler, jordemoder aftaler, amme aftaler og opholdsaftaler man skulle tro det var løgn. Få rvirkelig guldpakken :)

Men ville syntes det var fantastisk hvis hun kom ud nu og ikke først om op til 21 dage.

11 dage til termin 21 dage til igangsættelse hvis fødselen ikke går i gang af sig selv.

Jeg kan sagtens følge dig. Især når man har børn, som man skal have afsat, er det fantastisk allerede at have styr på.

Men det bliver også godt med en vaginal fødsel. Jeg er glad for at at have gjort det også. Det er jo helt anderledes bagefter. Og det lyder da super med en guldpakke, men det er jo også noget billligere for dem med en vaginal fødsel, så det manglede da også bare.smile

Jeg krydser fingre for, at du går i gang af dig selv og ikke skal gå så længe...

Anmeld

7. april 2012

Chanette1979-vb

Test

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.