Termin den 24. juli 2012 - med 3. barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

553 visninger
1 svar
0 synes godt om
26. marts 2012

stine2309-vb

Jeg hedder Stine og bor sammen med min mand og vores to dejlige piger, Emilia på 6 år og Philippa snart 3 år. Ja og så vemter vi vores 3. barn til juli som vi ikke kender kønnet på, men kan næsten ikke forestille mig andet end det er endnu en pige til flokken.

Denne graviditet har og er ikke lige som jeg havde drømt om. Jeg blev meget tidlig sygemeldt fra mit arbejde som sygeplejerske p.g.a. kvalme og mange daglige opkastninger. I starten troede jeg kun det ville dreje sig om de første par mdr... MEN jeg er blevet klogere, går stadig hjemme og er blevet sygemeldt tiden ud.. ØV ØV.. Jeg kaster dog ikke op mere takket være medicin men har kvalme 24-7..

Så ser virkelig frem til at vores lille baby kommer til verden så jeg igen kan blive den mor som jeg plejer at være for mine piger og den lille ny.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2012

Cilottemor-vb

stine2309 SKREV:

Jeg hedder Stine og bor sammen med min mand og vores to dejlige piger, Emilia på 6 år og Philippa snart 3 år. Ja og så vemter vi vores 3. barn til juli som vi ikke kender kønnet på, men kan næsten ikke forestille mig andet end det er endnu en pige til flokken.

Denne graviditet har og er ikke lige som jeg havde drømt om. Jeg blev meget tidlig sygemeldt fra mit arbejde som sygeplejerske p.g.a. kvalme og mange daglige opkastninger. I starten troede jeg kun det ville dreje sig om de første par mdr... MEN jeg er blevet klogere, går stadig hjemme og er blevet sygemeldt tiden ud.. ØV ØV.. Jeg kaster dog ikke op mere takket være medicin men har kvalme 24-7..

Så ser virkelig frem til at vores lille baby kommer til verden så jeg igen kan blive den mor som jeg plejer at være for mine piger og den lille ny.

Hej Stine

Velkommen til :0), jeg er også lidt ny herinde. Det var dog en ubehagelig måde at skal gennem sin graviditet på. Jeg håber dog at kvalmen høre op på et tidspunkt. Det må være så anstrengene når du også skal være mor ved siden af. Jeg er mor til 2 piger, Olivia på 12 og Selma på 9 og en dreng  Jacob på 3 år. Vi venter os en dreng om en måneds tid.....Jeg led af kvalme i starten og det stoppede da jeg var godt henne i 20 ende uge. Har dog ikke kastet op, men har haft løb til det.....Lige nu sover jeg ikke særligt meget, jeg vandre rundt som en zombie om natten. Kan dog heldigvis ligge mig i løbet af dagen....

Hej for nu :0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.