se den lille ude på maveskindet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

536 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. september 2009

EliasMinDejligeSøn<3

hej'
hvornår ku i begynde og se en fod osv uden på maveskindet? jeg er idag 33+3 og jeg kan da se han laver et eller andet men det bare buler i maven , kan ikk gætte hvad det er?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2009

Pige2009

For ca. 3 uger siden kunne jeg se en stor bule på maveskindet og jeg prøvede at tage fat. Synes det føltes som en fod, da det også passede med retningen ved ribbenene. For allerede der stod hun med hovedet nedad i bækkenet. Jeg synes også jeg har kunne mærke et knæ i siden, men det er jo aldrig til at sige præcist, hvad det er de små mirakler helt præcist laver af spillopper inde i maven

Linda 35+3

Anmeld

8. september 2009

EliasMinDejligeSøn<3

linda2009 skriver:

For ca. 3 uger siden kunne jeg se en stor bule på maveskindet og jeg prøvede at tage fat. Synes det føltes som en fod, da det også passede med retningen ved ribbenene. For allerede der stod hun med hovedet nedad i bækkenet. Jeg synes også jeg har kunne mærke et knæ i siden, men det er jo aldrig til at sige præcist, hvad det er de små mirakler helt præcist laver af spillopper inde i maven

Linda 35+3

jeg kan også se en bule lige ved siden af min navle. måske det er hans fod for ved han ligger med hovdet ned af

Anmeld

8. september 2009

Pige2009

T24/10-09 skriver:

jeg kan også se en bule lige ved siden af min navle. måske det er hans fod for ved han ligger med hovdet ned af

Ja eller måske nærmere knæet. Når jeg kan mærke en fod er det ofte helt oppe under ribbenene

Anmeld

9. september 2009

Nanna1985

Jeg ville sige hans numse.. Min baby fyldte så meget inden i maven på mig, at jeg kunne tage rundt om hendes krop og numse..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.