Hej og tillykke med graviditeten :)
Jeg har det lidt på samme måde. Jeg er gravid med nr. 3 nu, har termin til august.
Jeg er også lidt bange for ikke at have tid til alle 3, men da vi fik nr. 2 i Juni 2011 gik det rigtig fint med at have tid til begge. Jeg har Oliver på 6 år og Alexander på 10 mdr. Så der er jo også en stor aldersforskel.
Men omvæltningen for Oliver var str, men han tog det bare så flot, og vi sørgede for at han fik en masse opmærksomhed.
Oliver og jeg har været alene i 5 år, så flyttede min forlovede ind Maj sidste år, og en måned senere kom lillebror. Så han gik fra at have mig for sig selv, til at skulle dele med 2 andre.
Som sagt havde vi på forhånd aftalt at vi ville sætte tid af til Oliver. Så da jeg var færdig med at amme, tog vi i biografen sammen, kun mig og ham, og på picnic, på experimentarium osv.
I de første 6 mdr mens jeg ammede tog min forlovede sig rigtig meget af Oliver, mens jeg fodrede baby og sov. Så jeg synes det er gået godt med at finde tid til begge.
Men nu skal vi jo så det hele igennem igen, og denne gang er der så 2 drenge som skal have ekstra opmærksomhed, så er lidt urolig, men tror nu ikke det bliver et alt for stort problem, så længe man er obs på det.
Men vi må se :)
Anmeld