skal føde i september:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.010 visninger
10 svar
0 synes godt om
24. marts 2012

milleren-vb

Jeg venter nummer 2 barn her i September.

Har i forvejen en lille pige på 2 år så er meget spændt på det hele:)

Er næsten mere nervøs denne gang end jeg var første gang. Er så bange for man ikke kan være der nok for begge to. Men samtidig glæder jeg mig helt vildt-er lidt en mærkelig blanding:)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2012

Titte-vb

Jeg venter mit første barn d. 29 september, er lige blevet rykket en uge frem i termin på trods af at vi har fået kunstig befrugting og dermed ved med sikkerhed hvornår denne har fundet sted! Men sådan er systemet jo!

Anmeld

24. marts 2012

milleren-vb

Tillykke:) Hvor er det dejligt

Anmeld

25. marts 2012

Meesalith-vb

Hvor skønt :-) her venter vi en juli baby, som nok bliver lillesøster til ham den store på snart 3 år :-)

Anmeld

27. marts 2012

milleren-vb

Hvor er det dejligt-vi har lige idag fået af vide vi skal have en lille dreng så vi kommer også til at have en af hver:)

Anmeld

29. marts 2012

Janni-Martina-vb

Hej og tillykke med graviditeten :)

Jeg har det lidt på samme måde. Jeg er gravid med nr. 3 nu, har termin til august.

Jeg er også lidt bange for ikke at have tid til alle 3, men da vi fik nr. 2  i Juni 2011 gik det rigtig fint med at have tid til begge. Jeg har Oliver på 6 år og Alexander på 10 mdr. Så der er jo også en stor aldersforskel.

Men omvæltningen for Oliver var str, men han tog det bare så flot, og vi sørgede for at han fik en masse opmærksomhed.

Oliver og jeg har været alene i 5 år, så flyttede min forlovede ind Maj sidste år, og en måned senere kom lillebror. Så han gik fra at have mig for sig selv, til at skulle dele med 2 andre.

Som sagt havde vi på forhånd aftalt at vi ville sætte tid af til Oliver. Så da jeg var færdig med at amme, tog vi i biografen sammen, kun mig og ham, og på picnic, på experimentarium osv.

I de første 6 mdr mens jeg ammede tog min forlovede sig rigtig meget af Oliver, mens jeg fodrede baby og sov. Så jeg synes det er gået godt med at finde tid til begge.

Men nu skal vi jo så det hele igennem igen, og denne gang er der så 2 drenge som skal have ekstra opmærksomhed, så er lidt urolig, men tror nu ikke det bliver et alt for stort problem, så længe man er obs på det.

Men vi må se :)

Anmeld

29. marts 2012

als-vb

jeg venter mig hvad dag det skal være med nr to. og jeg har lidt de samme tanker. kan man være der. og nej man kan ikke være der ligesom før, det er jo ikke muligt og tror at hvis man bare erkender at det selvfølgelig ikke kan være ligesom før så er dte også okay.

Baby vilo tage af ens tid, men det er jo ikke det samme som at baby tager alt ens tid. Tror bare man skal huske sig selv på og sørge for at sætte tiden af til den store så denne ikke føler sig ladt ude. og lave Store ting som den lille ikke 'må' være med til der så kan være ens kvali tid sammen.

Men bliver nu spændende at se de reaktioner der vil komme nu her...min datter er 3,5 og har virkelig en vilje og temperament af dimentioner så kan blive en meget spændende tid vi går i møde. Men heldigvis glæder hun sig bare lige nu. Hun kan slet ikke vente på at lillesøster kommer ud. og siger hver dag til maven kom ud nu!!!! så håber kærligheden holder også efter fødslen :)

Anmeld

29. marts 2012

Cilottemor-vb

Hej og hjertelig tillykke :0)

Har som du og de andre samme tanker, om man kan slå til og samtidig vildt spændt.....Jeg har termin i slutningen af april og venter mit 4. barn en dreng (den sidste). Har haft samme tanker hver gang....Vi har 2 piger på 12 og 9 og en dreng på 3 år. 

Baby vil som skrevet tidligere tage meget af tiden i starten. Du kan indrage din datter så meget hun har lyst til og du/i kan overkomme. Jeg tænker det er vigtigt bare at tage en dag ad gangen, og ikke have for mange forventninger.....Det er noget helt nyt når familien øges og man skal lige alle sammen lære baby at kende og tilpasse og vende sig til den nye fantastiske forøgelse...

Anmeld

29. marts 2012

milleren-vb

Kære alle:)

Hvor er det dejligt at læse jeres indslag. Letter lidt at man ikke er den eneste med de tanker, og tager alle jeres 'råd' til mig.

Har også valgt jeg vil fokusere meget på stadig at lave ting sammen med min datter hvor det kun er os 2-ved det ikke bliver lige i starten, men der vil jeg bare prøve at lade hende være med så meget som muligt.

Er rigtig spændt på hvordan hun tager det. Hun er meget begejstret nu,men hun er jo ikke mere end 2 år så ved ikke helt om hun forstår. Men hun er en meget kærlig lille pige der elsker babyer så tror på det nok skal fungere det hele.

Er nok også fordi jeg ved jeg står meget alene med det hele da min kæreste arbejder 70-80 timer om ugen. Var ikke planlagt vi skulle have en mere nu så der har været lidt krise. Men jeg har ikke på noget tidspunkt været i tvivl om jeg ville beholde det lille mirakkel i min mave.

Er glad for at læse så mange historier og beretninger her på vores børn-både de positive og knap så positive. Lærer noget hele tiden 

Anmeld

18. april 2012

Mhaven-vb

er også lige blevet rykket 4 uger frem, nu til 20/9.. Havde åbenbart ikke menstruation i jan men kun pletblødning.. Who knew

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.