Glæder mig til at blive mor,men er os en lillee smule bange

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

739 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. marts 2012

anh1977-vb

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2012

babytrunte-vb

Åh ja, det var også sådan jeg havde det... Og hvis jeg skal være helt ærlig.. Så har jeg stadig stunder hvor jeg er bange for at være mor. Heldigvis nyder jeg det bare endnu mere som dagene går. Ville virkelig ikke undvære det for noget som helt..

Har du læst 'Dumme mor', i søndagsavisen?? Efter jeg har læst hendes bog, er jeg virkelig begyndt at slappe af. Og så er den virkelig et godt grin.

Anmeld

27. marts 2012

Cilottemor-vb

Hej

Tillykke med at du skal være mor.......Kender følelsen at være en lille smule bange en gang imellem. Men ved du hvad, det bliver helt fantastisk......Jeg er mor til 3 og venter den 4. og sidste. Ønsker dig det bedste.

Hej for nu :0)

Anmeld

27. marts 2012

Jeamie-vb

Jeg er sikker på du klarer det fantastisk smile..

Jeg selv var fuldstændig rolig da jeg var gravid - glædede mig bare til at møde den lille fyr og lære ham en masse om verdenen... til gengæld blev jeg noget urolig i min stærke vilje da virkeligheden ikke just var som jeg havde tænkt den ville være wink... Er jeg da stadig væk, men med tiden bliver jeg da mere cool, også nu hvor dialogen istedet for gråden har førsteprioritet. 

Til hans 18 års fødselsdag får han et kort hvor der står 'undskyld' og et 10turs kort til en psykolog cheerful, så kan jeg ikke gøre det meget bedre wink...

Anmeld

29. marts 2012

als-vb

tror aldrig man slipper helt for at være 'bange'. Det er jo ens afkom og kan man nu magte opgaven og hvad nu hvis og hvis og hvis. Men vi klarer den jo alle sammen, nogle gange bedre end andre...men vi er bare mennesker også selvom vi bliver mødre. og vi laver også fejl :)

Men for det meste er det bare fantastisk at være mor og man glemmer alle de der bekymringer :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.