Jeg er så glad....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

306 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. september 2009

Fines mor

Jeg er så glad...
Min søster har i flere år holdt jul med sin mands forældre, men sidste år holdt de jul på deres plejehjem. Det var ikke lykken, for forleden dag da jeg spurgte viste hun ikke noget. Igår fik jeg så en sms, at vi var velkommen hos dem juleaften, det tror jeg lige passer Josephine for hun er vild med sin kusine Michella. Så vi holder jul i Fuglebjerg. :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2009

karina1980

Fines mor skriver:

Jeg er så glad...
Min søster har i flere år holdt jul med sin mands forældre, men sidste år holdt de jul på deres plejehjem. Det var ikke lykken, for forleden dag da jeg spurgte viste hun ikke noget. Igår fik jeg så en sms, at vi var velkommen hos dem juleaften, det tror jeg lige passer Josephine for hun er vild med sin kusine Michella. Så vi holder jul i Fuglebjerg. :-)

det er bare så fedt, når det man ´har mest lyst til sker, lyder til at i har en dejlig og hyggelig jul i vente

Anmeld

8. september 2009

Fines mor

karina1980 skriver:

det er bare så fedt, når det man ´har mest lyst til sker, lyder til at i har en dejlig og hyggelig jul i vente

Jeg vil gøre mit til det bliver en god aften.

Jeg aftalte med min søster, at vi skulle besøge mine 2 nevøers gravsted om dagen, og sætte lys og blomster sammen. Vi har ikke været der sammen siden den mindste døde, så jeg tror hende og jeg skal have 5 min i fred og mindes sammen. Og så skal min søs ha en stor blomst :-))) 

Anmeld

8. september 2009

Tina2

Super dejligt at høre, Helle!!!!

Vi skal jo være hos mine forældre i Thisted allesammen - bli'r 15

Vi er altid på min mormors grav juleaften sidst på eftermiddagen med lilla blomster (hun elskede lilla) og så sætter vi en masse lys..... Synes det er en rigtig dejlig tradition og vi møder masser deroppe, der er virkelig mange der sætter lys på gravsteder juleaften.
Kirkegården er helt lyst op på de små gange:-)

Anmeld

10. september 2009

Annette

Vi skal helt sikkert holde juleaften sammen med min mor og bonusfar.
Da vi ikke ved hvor mange år vi har min mor endnu, så bliver det på den her måde.
Jeg ved så bare ikke om vi skal holde det hos dem, eller hos os, men det finder vi ud af senere.

Jeg ville gerne at jeg kunne få Toms far med til jul, så vi var samlet alle sammen, men han gider ikke rigtig det juleræs, men nu må vi se. Jeg har jo lov at håbe :0))

Knus Annette

Anmeld

10. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Åhh hvor dejligt Så blir det jul alligevel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.