termin d.30/7-12

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

415 visninger
7 svar
0 synes godt om
20. marts 2012

spurv-vb

En skal jo være den første....

Jeg bor sammen med min kæreste og vi venter første fælles barn med termin d. 30/7-2012. Min kæreste har en deng på 8 år, og vi venter endnu en dreng, det bliver dejligt med en masse drenge i husset:0)

Har desværre haft en kompliceret graviditet, men har det nu bedre og glæder mig bare helt vildt til den lille kommer til verden.

Jeg håber vi kan få et godt forum herinde og glæder mig til at høste erfaring fra alle Jer andre. :0))

VH Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2012

stine2309-vb

Så kom der endnu en til... Men vi kan stadig håbe på at der kommer flere til gruppen

Anmeld

29. marts 2012

chriswith-vb

Hej Piger!

Jeg har også termin den 30 juli.

Jeg har i forvejen en datter på 27 måneder og venter denne gang en lille dreng.

Ved i hvad i venter jer?

Anmeld

30. marts 2012

Meesalith-vb

Hejsa... Min ligner en pige og forventes ude omkring d. 27 juli... Bor i hus ved Viborg sammen med min mand og vores søn på 3 til maj. Har desværre fået bækkenløsning, så pt går/ligger jeg hjemme og ømmer mig, men håber stadig at tage eksamenerne...

Anmeld

17. april 2012

Bobostar-vb

Hej jeg hedder Camilla og er 30 år. Bor sammen med min kæreste på Falster og vi venter vores første barn d. 19/7, og det blir en lille dreng :) Graviditeten har indtil videre været ret smertefri, dog har jeg haft en del brok fra ryggen den sidste uges tid. Lidt træls men håber at det snart blir bedre igen.

Anmeld

20. april 2012

spurv-vb

Jeg var til scanning igår og der var 775 gram meget livlig lille dreng ;0) 23 cm om maven, 21 om hovedet og en lårbensknogle på 4,4 cm, lidt under gennemsnittet, men hvem er som gennemsnittet!

Efter et par forfærdelige måneder er jeg fit for figth igen og glæder mig til at nyde de sidste måneder inden baby kommer til verden :0)

Jeg er så små begyndt at kigge på udstyr, har ikke børn i forvejen, så vi starter helt forfra. tror det bliver en oddervogn, hvad har I haft og været gladest for? (kan jo se I har børn i forvejen ;0)

Anmeld

15. maj 2012

TinaMai-vb

Hej alle sammen!

Ja så fik jeg også snøvlet mig i en terminsgruppe:) har indtil videre modtaget de gode uge-for-uge beskrivelser og hver gang mindet mig selv om at huske at finde min online-terminsgruppe!

Jeg bor i Silkeborg med min kæreste Thomas og jeg venter vores første, en lille dreng, d. 31/7 :)
Jeg har indtil for et par uger siden haft en super god og nem graviditet, men nu begynder jeg at mærke presset ned i bækkenet og medfølgende lændesmerter - men det er vel alt sammen normalt!?
Glæder mig til at gå på barsel d. 5 juni - jeg TRÆNGER til selv at bestemme tempoet snart!

Lige i øjeblikket ser vi frem til den 3D skanning jeg fik i fødselsdagsgave af Thomas! Det bliver spændende at se lillemanden lidt tættere på;)

Jeg vil også spørge, om der tilfældigvis er andre diabetikere i gruppen? Både kronikere og midlertidige? Jeg har selv haft diabetes siden 1995.

Glæder mig til at følge jer alle sammen:)

Mange hilsner
Tina Mai

Anmeld

12. juni 2012

spurv-vb

Hej piger

Jeg har termin den 2/7 og det ser ud til at vi venter en lille pige :) Vi har i forvejen Noah på 2,5 år.

Jeg gik på på barsel for en uge siden og nyder det!

Håber min graviditet fortsætter ligeså problemfrit som den har gjort hidtil. Glæder mig dog til at den lille kommer ud snart, selvom det også er dejligt at være gravid. Det bliver formentlig min sidste graviditet, så det er om at nyde det ;)

Hilsener fra Mette

Ps. Vi har en Emmaljunga Big Star supreme med letvægtsstel, som vi er rigtig glade for. Har dog også hørt godt om Odder vognen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.