Hej,
Jeg har kigget lidt på dem I skriver om. Emmaljunga'en har en angivet aldersgrænse på 0-3 år og Phil & Teds'en har 'indtil 6 år'. Det er en væsentlig forskel, synes jeg. Jeg kan ikke lade være med at tænke, om man kan stole på dét de skriver vedr. Phil & Teds'en.
Så har jeg kigget på målene når vognen er klappet sammen. Phil & Teds'en er klart den mindste af det jeg har set på. VIBE V2 måler 75,9 x 55,8 x 21,8 cm. Det betyder meget at den er lille. Vi kører rigtig meget i bil. Vi har en stationcar, men vi har altid så meget der skal med udover en vogn, en hund, to unger etc. Muligvis skal vi jo også til at lære at have to vogne med - både den gamle barnevogn til den ældste og den nye søskendevogn til den mindste :S
Lige nu hælder jeg mest til Phil & Teds-vognen, men jeg synes det er noget kompliceret. Jeg kan ikke finde en forhandler tæt på, så jeg kigger på nettet. Her skriver nogle forhandlere, at vognen er til 0-4 år, andre 0-6. Jeg kan ikke med sikkerhed gennemskue, om begge sæder kan lægges ned samtidig eller om det kun er det ene. Jeg ved heller ikke, om jeg overhovedet får brug for at begge sæder kan lægges ned. Kan begge unger se når man kører med vognen som klapbogn (altså hvor de sidder op) eller kigger den ene bare ind i ryggen på den anden. Jeg synes det er en kompliceret vogn. Teutonia og Emmaljunga er lettere at gennemskue.
Jeg bruger meget dba.dk i min søgning.
Anmeld