Hvad skal du lave idag ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.067 visninger
7 svar
0 synes godt om
20. marts 2012

Fru_Hansen-vb

Jeg skal nørkle med en sang skjuler til min datter´s konfimation, er ikke vildt god til at klippe/klistre, men har en ide inde i hovedet om hvordan den skal komme til at se ud smile.

Ellers skal der ordnes lidt vasketøj og handles lidt ind

Hvad med jer hvad skal I lave idag smile

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2012

kongster-vb

Jeg skal skrive jobansøgninger og så skal jeg undervise på universitetet kl 17 - 21, så det bliver en lidt lang dag

Anmeld

20. marts 2012

Jeamie-vb

Ordne hesteflokken

Undervise i dressur mellem 10 - 13

Læge med hovedet der kom til skade sidste uge, kl 13.30

Selv blive undervist i mandens sygdom mellem 15.30 og 19

Hjem og ordne / træne heste

Tjekke butikken op da den har åben mellem 10 - 18 i dag..

Ordenet lidt telefon opkald i forbindelse med min mors nye bosted, flytning osv

Og ende dagen med en stiv whiskey og et Sten & Stoffer blad cheerful

Anmeld

20. marts 2012

Cilottemor-vb

Fru_Hansen SKREV:

Jeg skal nørkle med en sang skjuler til min datter´s konfimation, er ikke vildt god til at klippe/klistre, men har en ide inde i hovedet om hvordan den skal komme til at se ud smile.

Ellers skal der ordnes lidt vasketøj og handles lidt ind

Hvad med jer hvad skal I lave idag smile

Håber du for lavet sangskjuleren lige som du har forstillet dig...Konfirmationstanker og kreative ideer :0) Så hyggeligt, men kender godt det med at have en tanke og så få den ført ud i virkeligheden.....Nogen gange kommer det ud som man havde tænkt og andre gange  andeledes...Vi har lige fundet ud af at vores største datter skal konfirmeres næste år, og ikke om 2 år som jeg havde udset mig i hovedet....Der røg den skiferie :0) Glæder mig lidt til vi lige så stille skal igang med at arrangere. Idag har vi håndværkere på besøg da vi har revet noget af en væg ned, og skal have glasdøre i. Glæder mig så meget! Jeg har min søn hjemme fra børnehave og vi skal bare slappe af. Vi malede puslebord sammen igår. Det tog lige en del længere tid end jeg havde regnet med......Men flot blev det. Så nu er vi et skridt nærmere de ting jeg gerne vil nå inden baby kommer. Så har vi hele familien aftalt at vi skal se den nye tin tin film idag. 

Hej for nu :0)

Anmeld

20. marts 2012

Pia S-vb

Næh men god dag fru Hansen. Long time no see :-) 

Jeg er på job. Her skal jeg være frem til i hvert fald kl. 15, for jeg har telefonvagt fra kl. 12 til kl. 15.  Måske kommer sønnen ind og skal lave nogle lektier (vores hjemmecomputer strejker). I aften havde jeg tænkt, at jeg skulle forkæle manden lidt. Han var halvsløj i morges men tog på job, så jeg vil lave et fodbad til ham og lade ham sidde i sofaen med dyne og lade ham have ejerskab over fjernkontrollen. Hvis jeg gider, laver jeg en suppe, hvis jeg ikke gider, så varmer jeg bare en fra Netto :-) Sønnen og jeg skal nok også lige lave lidt lektier. Måtte sgu give op over for hans matematik i går (fuck han går kun i 5.!!!) Rengøring gider jeg ikke i dag, det må vente!

Anmeld

20. marts 2012

Heidi Nielsen-vb

Ja nu er det jo lidt sent for mig at skrive hvad jeg skal lave idag......men jeg kan da skrive hvad jeg har lavet idag wink

Afleverede unger i div inst mellem 7 - 7:30

Personalemøde på arb fra 8 - 11:30

Arbejde fra 11:30 - 15:45

Hente den mindste i dagpleje

Lave aftensmad

Lufte hund

Og dagen er sluttet af med en fantastisk håndboldkamp, hvor jeg fik lov at spille på en ny plads og hold nu op hvor var det bare fantastisk.....har vist fundet ud af hvor min plads på holdet er tongue

Og lige om lidt er det godnat da endnu en lang da venter i morgen....Tager lige en arbejdsdag på 11 timer shocked

Anmeld

21. marts 2012

Fru_Hansen-vb

Jeg kan ikke få lov at quote mystisk, men ja Pia s det er længe siden, fik lyst til at kigge ind til jer smile

De bliver hurtigt store de unger. det betyder vist vi bliver gamle laughing

Anmeld

21. marts 2012

Rita-vb

Ikke noget - jeg ligger i sengen med influenza. Jeg har dog en lille smule arbejde der ikke kan vente til i morgen og prøver virkelig at tage mig sammen :cheer:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.