Skal jeres børn have påskeæg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.505 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. marts 2012

Fru_Hansen-vb

Nu nærmer påsken sig med hastige skridt, så er det påskeæg tid. smile Får jeres børn påskeæg eller er det ikke en tradition I bruger

Har I andre påsketraditioner som I laver med børnene.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2012

Jeamie-vb

Jo for pokker smile. Det er så super hyggeligt. Tænker vi laver noget klip til bedsteforældrene (og håber på de ikke gætter det) og ellers bliver der gemt lidt af påskeharen, ude og inde. Det er første år han kan forstå det sjove i det - men tror jeg venter nogle år endnu med at fortælle hvad påske reelt set går ud på wink

Anmeld

19. marts 2012

Meesalith-vb

Jeps jeg laver til begge børnene. Synes det er så hyggeligt :-) det er nok desværre kun den store på 33, der forstår hvad det går ud på. Han får så også det mere end den lille ;-)

Anmeld

19. marts 2012

Heidi Nielsen-vb

Jeps.....her er der også påskeæg i farevandet......ikke fra os som forældre, til gengæld er der en masse fra bedsteforældrene.....

Vi skal formentlig til påskefrokost hos svigermekanikken og der plejer påskeharen at have lagt en masse påskeæg rundt om i haven som vi jo så skal på jagt efter. Det plejer at være sådan at vi har påskechokolade helt frem til sommerferien er slut.

Det er ikke ret tit vi køber søde sager når vi tager på ferie, vi kan bare tømme køleskabet for div påskechokolade wink Derfor er der heller ikke påskeæg fra os forældre.......

Anmeld

20. marts 2012

Fru_Hansen-vb

Vi har tradition med at vi puster og maler æg, det syntes ungerne er enormt hyggeligt selvom de er blevet store nu. Det gør vi en af de førte dage i ferien så kan vi nyde synet af dem hele påske over.

da ungerne var mindre trillede vi også æg, med konkurrence og det hele, super hyggeligt, syntes det er sjovt at lære ungerne nogle traditioner. smile

her ved jeg at mormor også køber påskeæg, så jeg prioterer at købe noget kvalitet chokolade i stedet for. smile

Anmeld

20. marts 2012

kongster-vb

Mine børn skal have et eller andet påskechokolade. Det bliver nok noget lækkert Johan Bülow lakrids med chokolade. Det er de ret vilde med (ja, dyr smag, men det har jeg nok selv været ude om). 

Til gengæld har jeg købt totalt politisk ukorrekt Buzz Lightyear påskeæg til min nevø :-) 

Og vi skal nok også puste og male æg. Det plejer de at synes er ret sjovt . Vi skal i sommerhus i påsken, så der bliver god tid til at sidde og male. 

Anmeld

20. marts 2012

Cilottemor-vb

En lille påske historie.

Min søster og hendes mand inviterede en påske børnene og os hjem til lidt påskehygge. Da vi så havde været der lidt fortæller hun alle børnene at der var set en påskestruds (ikke hare) i området og ligge æg hvor de bor.....Jeg kan ikke lade være med at grine, bare synet af alle børnenes (vores 3 og deres 2) reaktion. De små turde ikke gå ud til at starte med, ved tanken om at en stor struds ville komme ind i haven. Men efter nogen overtalelse gik vi alle ud i haven og børnene listede ganske forsigtigt rundt. Lige til det første 'æg' var fundet. Så gik den vilde jagt og alle børnene glemte påskestrudsen.....Børnene snakker stadig om strudsen...

Hos os klipper børnene og klistre til venner og bedsteforældre, og for påskeæg af bedsteforældrene. Min mand har allerede købt påskeæg.....Der er også taget hul på dem......Han ku ikke lade vær`med at give dem det....Det er vores andet år med have, så jeg tænker vi skal i haven og lede efter strudsepåskeæg.....Med mindre de store vil have det skal være påskeharen :0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.