Jeg jubler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2012

Heidi Nielsen-vb

Ja jeg ved selvfølgelig ikke hvordan det er nu.....men for nogle år tilbage var jeg i samme situation som dig og jeg fik lov at gå og få mine dagpenge da de jo vidste at jeg skulle igang nogle måneder senere så de gad ikke bruge krudt på mig......Det eneste jeg SKULLE var at møde op til de møder jeg blev indkaldt på fagforeningen og jeg blev ret hurtig sendt hjem igen hver gang.

MEN det kan jo have ændret sig siden dengang......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2012

Signe1704-vb

Det håber jeg da stadig er tilfældet.

Jeg gider ikke begynde på et nyt job og lade som om jeg skal være der længe for så at sige op igen. Det synes jeg heller ikke er helt fair overfor arbejdspladsen. Og så skal vi jo også holde ferie i den periode....

Anmeld

22. marts 2012

Polyp-vb

jeg tror det OGSÅ kommer meget an på hvilken a-kasse du har - jeg er ledig pt og får stort set lov at være i fred, hvis bare jeg kommunikerer med dem af og til...og møder op til de foreskrevne møder (hver tredje md) - jeg starter videreuddannelse i april, hvilket man normalt først får lov til efter 9 mdr som akademiker...men kommunen og a-kassen har set lyset...der er ingen grund til at vente så længe...og jeg er jo også stadig aktiv på jobsøgningsfronten...der er bare rigtig mange om buddet pt ;-)

Anmeld

22. marts 2012

Titte-vb

Hvor er det fedt for dig!! Rigtig meget tillykke, det er en lettelse når sådan noget falder på plads! Er sikker på det bliver en rigtig dejlig sommer, nyd den endelig for den tid er hurtig væk :-))

Anmeld

22. marts 2012

Pia S-vb

Tillykke med elevpladsen! Dejligt når tingene flasker sig!

Anmeld

22. marts 2012

Signe1704-vb

Tusind tak. Jeg er simpelthen så glad og lettet....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.