Erfarring Med "Baby Jogger City Elite" Klapvogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

392 visninger
3 svar
0 synes godt om
13. marts 2012

Englemor81-vb

Vi får en del varmepenge tilbage i næste månede og vi vil ud og købe en klapvogn, da jeg har fundet ud af at jeg absolut ikke har 'kørekort' til barnevogne.

Vi har tænkt os en Baby Jogger City Elite  fra Ønskebørn.

Det jeg ville høre er om nogle af jer erfarringer med sådan en klapvogn?

På forhånd tak :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2012

Signe1704-vb

Nu har jeg lige været inde og kigge. Hvad er grunden til at du vil have sådan en fremfor en almindelig? Er det fordi du skal løbe?

Jeg kiggede meget på liggemål og om fodstøtten kan tages op så barnet kan ligge nogenlunde fladt og sove.

Og en stor varekurv er også uundværlig.

Vi købte en teutonia. Den er okay, men heller ikke mere. Den begyndte at ruste efter en måned og er ikke af særlig god kvalitet, så den vil jeg i hvert fald ikke anbefale.

Anmeld

18. marts 2012

Heidi Nielsen-vb

Vi har en Basson Baby....tror jeg nok den hedder......den er fra kære børn og vi er vildt glade for den.....Vi har kun klapvogn med når vi skal på sommerferie og dermed med bliver denogså brugt til middagsluren......vi har haft den i 5 år nu og der er ikke skyggen af rust på den.....der er et okay liggemål, fodstøtten kan reguleres så det passer til barnet og der er en stor varekurv. Styret kan vendes og der ud over kører den bare super godt.

Anmeld

20. marts 2012

Englemor81-vb

Det er ikke nogen løbevogn, siger de i Ønskebørn.

Dette er en ny udgave af løbevognen, men dette er bare en alm, så derfror navnet.

Linket sender jeg med her ;-)

http://www.onskeborn.dk/oenskeboern/vogne-og-tilbehoer/klapvogne/baby-jogger-city-elite/c-23/c-141/p-490 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.