Hjemmets smarte hjælpere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

931 visninger
10 svar
0 synes godt om
11. marts 2012

Jeamie-vb

Har i sådan nogle ? Nogle der gør hverdagen lidt lettere...

Ud over det der efterhånden snart er i et hvert hjem, opvaskemaskinen...

Hos os har vi to robotter der klarer gulvene. Èn til at støvsuge og èn til at støvsuge let og vaske gulvet. Vi købte støvsugeren mens sønnen var spæd og var stor-plaget af kolik. Jeg så virkelig det at gulvene var rene til mit barn som noget der kunne få mig til at tudbrøle, hvis de ikke var det. smile.. For mig et virkelig fantastisk køb - når man har 4 hunde og 4 katte.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2012

Meesalith-vb

Vi har jo opvasker og vaskemaskine.

Derudover har vi en dreng, der gerne vil hente fjernbetjeningen til sin bækkenløsningsplagede mor :-D har forsøgt at få ham til at hente en sodavand og oplukker, men det kræver mere træning :-P

Anmeld

11. marts 2012

Jeamie-vb

Ha ha ha ha laughing.

Respeeeekt o-klapperi

Anmeld

11. marts 2012

Heidi Nielsen-vb

Ha ha ha ha....sådan Meesalith....total respekt der......

Vi har selvfølgelig opvaskemaskine, vaskemaskine, tørretumbler som de fleste andre nok også har...

Der ud over har vi en robotstøvsuger som vi bare eeeeelsker.....den klarer lige støvsugningen mens vi er på arbejde....SÅ dejligt.....

Anmeld

12. marts 2012

babytrunte-vb

Jamen så I jo de perfekte til at svare mig...

Jeg ville nemlig gerne have en robotstøvsuger, men er i tvivl om de er gode/grundige nok? Hvor ofte kører jeres? Skal I støvsuge almindeligt også? Kommer den ind i hjørnerne eller rundt om bordbenene??

Efter jeg har fået et barn, kan jeg virkelig mærke at jeg er lidt mere hysterisk med om der er støvsuget. Jeg orker bare ikke at gøre mere rent, for vil da hellere bruge tiden på barn. Jeg har en lang række ting jeg hellere vil, end gøre endnu mere rent.

Men vi har opvasker og vaskemaskine, det kan jeg bare ikke undvære. Ville gerne have tørretumbler, men det har vi ikke plads til, så hader når der skal vaskes sengetøj, det fylder så meget når det skal tørre.

Anmeld

12. marts 2012

Heidi Nielsen-vb

babytrunte..........Vi er rigtig glade for vores robotstøvsuger.....den kommer fint rundt om bordbenene og ok i hjørnerne....men du slipper altså ikke helt for at støvsuge selv engang i mellem, det er bare ikke så ofte som man normalt ville gøre det.

Anmeld

14. marts 2012

Jeamie-vb

Begge vores er programeret til at starte ved midnat og kl 5. Hver dag. Det klarer lige det værste og gør det rent til 'husbehov'. Men vi bliver også nødt til at hive den rigtige frem en gang imellem for selvom de kommer fint rundt i hjørner osv, så kan de ikke klare feks paneler. De kører også efter et fast skema så sommetider når de måske ikke lige ud i alle kroge, hvis feks huset er ret stort med masser af dører. Vores scanner rummene i opstarten og kører over alt i det de scanner. Men deres scan kan ikke se om hjørner så hvis noget lige stor foran en dør så kan 'den godt tænke' at rummet bare ikke er større... 

Men DET ER EN FANTASTISK OPFINDELSE !!!!! smile

Anmeld

17. marts 2012

Signe1704-vb

Mine forældre har fået en min ikke gad have - hun syntes den var for dårlig. Min far tænder den hele tiden og min mor at ved at få pip. Den gør ikke ret godt rent og kommer slet ikke i kroge. Jævnligt stopper den og står og bipper fordi den er kørt ind under et møbel. Jeg skal ikke have sådan inden for min dør. Jeg synes den bare hvivler støvet lidt omkring.

Jeg tror i hvert fald at man skal bo ret minimalistisk for at den kan klare arbejdet nogenlunde.

Anmeld

17. marts 2012

Jeamie-vb

Hi hi kan lige se dem for mig :). Men ja, der skal ikke være så meget på gulvet, eller dørtrin.... Støver den ?? Hmmm tjaa, det kunne undskylde en del da ;)

Anmeld

18. marts 2012

dittelouisea@hotmail.com-vb

Har vist bare standardmaskiner,opvasker, tumbler, vaskemaskine..

Har snakket mange gange om en robotstøvsuger, men kom fra det igen, da vi havde en hund der helt sikkert ville gå amok på den.

Og det samme til græsplænen.. Nu har vi kun dingoen tilbage, så overvejer det meget igen..

Til gengæld er hunden godt opdraget og henter og bringer hvad man beder den om, så den kan også rydde legetøj op, tage de grove madrester på gulvet efter et måltid, varme mine fødder, slæbe varer hjem mm - og så kan den samtidig underholde børnene. Det er ikke en maskine, men alligevel et fantastisk hjælpemiddel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.