Fredag aften hos os

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

370 visninger
8 svar
0 synes godt om
10. marts 2012

Jeamie-vb

Foregik nogenlunde sådan hèr.... Ventende på at et par 4-dage gamle guppy fisk blev store nok til at kunne flytte ind, i dette akvarie.... Tiden er laaaang smile

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2012

Jeamie-vb

Der skulle være tilføjet et :

'hvad fik i fredag aften til at gå med....?' cheerful

Anmeld

10. marts 2012

Heidi Nielsen-vb

Ha ha ha ja så er vente tiden lang....

Vi kørte til Förde Park i Tyskland og handlede ind til hele måneden....vi kørte klokken 15:30 da jeg kom fra arbejde og var hjemme igen lige da X-factor startede........og sådan gik vores fredag aften wink

Anmeld

10. marts 2012

kongster-vb

Her havde ungerne fundet ud af, at de gerne ville besøge mormor, så efter at have sat dem på toget var vi i biffen og se The Artist. Dét kan anbefales! Fantastisk film!

Så tog vi hjem, spiste brød og oliven og ost og drak hvidvin til og så nogle afsnit af Lost og nød at sove længe lørdag :-)

Anmeld

10. marts 2012

Jeamie-vb

Kører Lost egentlig mere ? blush... Så den et par omgange men da de var kommet hjem og tilbage et par gange - og jeg flyttede til et sted hvor jeg ikke længere kunne se den - faldt interessen... 

Men wouw det lyder godt med ost og vin..... mmmm, tror vi kan stramme os op på en 'plastik'ost fra Brugsen og lidt rødvin, men TILGENGÆLD skal vi ha hotdogs.... Det skal fejres knægten ikke længere og stirrer på de fisk, der øjensynligt kommer dumpende i vandet på magisk vis smile.. 

Jeg må prøve Førde park, veninden var også afsted her for et par dage siden....

Anmeld

11. marts 2012

kongster-vb

Jeg tror ikke Lost kører mere. Vi har set det hele på DVD og er næsten færdig med sidste sæson. Men det har så også kørt stort set hver aften siden nytår :-) 

Osten og vinen var skam fra Brugsen, men det var en god ged og en emmenthaler, så ikke så plastik, som det kunne have været. 

Lørdag gik med at lave ingenting overhovedet. Manden var nede ved underboen og undervise en pige i matematik en times tid og jeg tussede lidt rundt. Men var i opera med en god veninde lørdag aften og i dag er så ungerne kommet hjem. 

Min mor og hendes mand kørte dem hele vejen fra Skanderborg, så vi fik lige lidt travlt med at støvsuge og få noget frokost og lidt kage købt og bagt, men det var hyggeligt at se dem og skønt at se ungerne igen!

Anmeld

11. marts 2012

Heidi Nielsen-vb

Her gik lørdag med noget praktisk.....jeg fik ryddet op og smidt ud i begge ungers tøj + mit eget......skønt at få ryddet op......vasket 4 maskinfulde tøj, tørret og lagt sammen....... lagt rent sengetøj på alle senge + barnevogn..........

Udenfor fik manden ordnet bedene så de blev til at se på.....allr forårsblomsterne pibler jo frem, det er så flot, vasket begge biler, renset ALLE fliser på terreassen og sat trampolinen op........Specielt det sidste vakte STOR glæde hos ungerne og den blev straks taget i brug. De hoppede og hoppede resten af eftermiddagen og kom først ind dag der var aftensmad.........

Idag har den stået på total afslapning, dog afbrudt af en håndboldkamp der skulle spilles wink Da jeg kom hjem gik vi en tur med hunden på  5,5 km og nu putter ungerne godt i deres senge og der er endelig RO.........tongue

Anmeld

11. marts 2012

Jeamie-vb

ÅÅÅÅÅÅÅHHHRRRRR JA !!!!! I er jo helt vilde. Hvis i keder jer må i endelig komme forbi da :) :).
Jeg blev løbet ned/sprunget ned/hvad ved jeg, af den ene af hestene i går aftes så dalrer forsigtigt rundt med et hævet blåt øre, kvalme, såret stolthed og en hjernerystelse her til aften....
Sønnen har meta hygget med morfar, svømning og masser af udendørshygge... Faldt i søvn til Disney nu her. Så Heidi, kan tilslutte mig mmmmmRO :) :)

Heidi Nielsen SKREV:

Her gik lørdag med noget praktisk.....jeg fik ryddet op og smidt ud i begge ungers tøj + mit eget......skønt at få ryddet op......vasket 4 maskinfulde tøj, tørret og lagt sammen....... lagt rent sengetøj på alle senge + barnevogn..........

Udenfor fik manden ordnet bedene så de blev til at se på.....allr forårsblomsterne pibler jo frem, det er så flot, vasket begge biler, renset ALLE fliser på terreassen og sat trampolinen op........Specielt det sidste vakte STOR glæde hos ungerne og den blev straks taget i brug. De hoppede og hoppede resten af eftermiddagen og kom først ind dag der var aftensmad.........

Idag har den stået på total afslapning, dog afbrudt af en håndboldkamp der skulle spilles wink Da jeg kom hjem gik vi en tur med hunden på  5,5 km og nu putter ungerne godt i deres senge og der er endelig RO.........tongue

Anmeld

11. marts 2012

Jeamie-vb

ÅÅÅÅÅÅÅHHHRRRRR JA !!!!! I er jo helt vilde. Hvis i keder jer må i endelig komme forbi da :) :).
Jeg blev løbet ned/sprunget ned/hvad ved jeg, af den ene af hestene i går aftes så dalrer forsigtigt rundt med et hævet blåt øre, kvalme, såret stolthed og en hjernerystelse her til aften....
Sønnen har meta hygget med morfar, svømning og masser af udendørshygge... Faldt i søvn til Disney nu her. Så Heidi, kan tilslutte mig mmmmmRO :) :)

Heidi Nielsen SKREV:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.