Ferie konkurrencen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

178 visninger
7 svar
0 synes godt om
9. marts 2012

Jeamie-vb

smile sidder og læser alle ferie oplevelserne igennem. Og man bliver altså total glad i låget af alle de billeder, historier og glade mennesker smile smile... Fedt ! 

Og sikke en tilslutning - den er da vidst kun overgået af fordums 'Paradise-Hotel'-tråden cheerful

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2012

Heidi Nielsen-vb

Uhhh ja paradise tråden.....DET var en go tråd laughingcheerful

Men ja der er nogle fantastiske feriehistorier og man kan kun blive glad i låget af at læse dem laughing

Anmeld

10. marts 2012

Jeamie-vb

Vi kan starte en Big -Brother tråd silly ??!!....men er jeg den eneste der synes det er liiidt pinligt at se på ?! ermm

Anmeld

10. marts 2012

Heidi Nielsen-vb

Nej det er du ikke og derfor ser jeg det ikke.......synes slet ikke det er lige så godt som paradise blush kan desværre ikke se paradise mere så følger heller ikke med i det.......

Anmeld

10. marts 2012

als-vb

Jeg er på divaer i junglen, det er så griner Tom underholdning.

Anmeld

11. marts 2012

Jeamie-vb

Kan desværre ikke se Tv3, men de har da virkelig også bare fundet uberdivaerne laughing

Anmeld

11. marts 2012

Heidi Nielsen-vb

Divaer i junglen........det er der gustav fra singleliv er med ikke.......han har også været med i dagens mand.....han er total griner.......

Anmeld

11. marts 2012

als-vb

Jeps til det hele. Kan simpelthen ikke lade være med at grine og krumme tæer på en gang. De er så pinlige!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.